Založ si blog

Že prečo Trestné oznámenia na Matoviča áno, a na Sulíka nie

Moja ďalšia fanynka z fejsboku mi dneska volala  na môj napichnutý telefón, hneď po prepustení z cely predbežného zaistenia vzhľadom na zásah represívnych zložiek štátu voči našej skupinke z Kasse, že prečo nedám Trestné oznámenia na Sulíka a na Matoviča som dal.

Viac:

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/09/ako-vnimat-kotlebu-a-jeho-druzinu-alebo-policajny-stat-verzus-obcania/

Nevedel som o čo ide, keďže udér pendrekom  na spodinu moju lebečnú po včerajšom zásahu ozbrojenca ovplyvnil zránky moje priestorové videnie, avšak teraz čítam HN, že čo povedal predseda NR SR pán Ing. Richard Sulík.

Richard v podstate povedal, že Liberálny dom je OK, SMER ulial 300 mega čiernych peňazí a že sa mu zle fajčí cigárka v reštike v Starom Meste, ak na erárnom laptope číta, ako ho nevelebia na fejsbuku jeho bývalí voliči.

Plne Richarda chápem. Ani ja nechcem sklamať mojich fanúšikov na fejsbuku a v pravde a kedže fanynka volala z klirka (možno to bola aj agentka provokatérka zo SisASas, ale to teraz neriešim) odpovedám mojim ľudom čo a prečo a začo:

  1. hneď som urobil konferenčný hovor s členmi našej skupinky
  2. nik z mojich ľudí k veci nezaujal žiadne stanovisko okrem Josepha, lebo HN nečítajú ale uprednostňujú obrázkové české časopisy, ktoré sa predávajú v igelitových obaloch
  3. stanovisko Josepha uvediem na záver
  4. ja sa však k trestnému na p. Sulíka, že prečo naňho nie a na Matoviča hej  vyjadrujem nasledovne:

a) neoslovili mňa žiadni mne málo známi anonymní občania Slovenskej republiky, dvaja páni Pišta a Tóno, ani nik iní a ani nik ma nepozval si prisadnúť

viac:

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/07/29/matovic-rozprava-a-konat-musia-ini/

b) šéfko z pezinka mi nedal žiaden pokyn

c) trestné oznámenie na tých černochov v SMERE dal už predsa Bohouš, tak nexem byť trapoš a podávať trestné oznámenia len tak pre nič zanič. Okrem toho, potom čo Igor M. sa na moju adresu vyjadril nasledovne:

„Za divadlo právnika, ktorý nemá dosť klientov a potrebuje si robiť reklamu, považuje Matovič trestné oznámenie košického právnika Vladimír Gürtlera.“

Viac:

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/05/matovic-tara-a-ja-nestiham-reagovat/

mám kuva kuva veľa nových klientov, ktorí mi dávajú veľa roboty a LOVE, aby som nezhynul hladom a teda reklamu so šulíkom už nepotrebujem.

d) a na záver poviem aj úprimne a pravdivo: Riša mám rád, fuckt rád, nie je síce fešák, ale hrá FÉÉŔ.

A nato, do môjho stanoviska vstúpil nový člen – ponižší, mierne krívajúcí 30tnik Joseph z Medzeva, ktorý na Riša povedal tiež, že FEŠÁK síce nie je ale HRÁ FÉR a z invalidného, ak mu ostane niečo nazvyš, sám kúpi Richardovi  FÉN.

S Fénom by sa podľa Josepha stal Riachard ešte väčším fešákom pri úprave svojho strniska a ďalej by mohol hrať fér a budovať svoj liberálny dom na Slovensku a získavať hlasy marihuanistov, lezieb a gajov voči ktorým vždy hral takú FÉÉROVÚ FÉÉNOVÚ HRU.

Takže tak milí moji.

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 491909x
Priemerná čítanosť článkov: 3346x

Autor blogu

Odkazy