Založ si blog

Cigáni, cigánska otázka, Návrhy a riešenia

V prvom rade, by som týmto chcel odmietnuť akékoľvek nálepky na moju osobu, že som rasista a extrémista. Lebo ním nie som. Trošku crazy, to áno, to nepopieram ale rasizmus a extrémizmus sa mi z hĺbky mojej duše bridia.

Ale k veci priatelia pravdy. Viem, že o vec a pravdu Vám ide, tak nebudem sa točiť okolo horúcej krupičnej kaše.

Môj pobyt na Hore bol dnešného dňa, v čierny PIATOK 13teho dočasne prerušený na základe rozhodnutia primára, vraj dnes je taký strange deň a na víkend je dobré ísť pozrieť rodinu.

V krčme v mojom susedstve sa tak uskutočnilo stretnutie silnej už päťky. Pozície v skupinke sa plynutím času kryštalizujú viac a viac. V súčasnosti je stav nasledovný:

  1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku
  2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky
  3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame s Matovičom úspešný advokát z Košíc – financmajster skupinky
  4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky
  5. Joseph z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky

Ako sme tak sedeli a filozofovali, zbadali sme, že Cigáni na Urbánkovej ulici v Košicoch začali niečo kopať. Ja ako hlava som k nim podišiel a na dopyt, že čo kopú mi jeden Róm odpovedal, že kopú ďžuru na telefonický rýchly kábel.

Vrátil som sa teda k našim a hovorím našim: „Cigoši kopú ryhu pre optický kábel“.

Cigáni kopali celý deň. Slnko na nich pražilo, ale za jeden deň čo my sme pili a kukali na nich jak kopú, vykopali asi 50 metrov do dĺžky a do hĺbky cca. 70 cm + naložili vykopaný starý asfalt do pristaveného nákladného auta.

K večeru teda, keď už začínala byť tma sme stále sedeli, pili a filozofovali. Šak sú prázdniny a aj tak sa väčšina populácie motá, lebo nič sa nedá vybaviť bo furt je niekto na dovolenke, ta pijeme pifká.

Takže pijúc sa začala vyvíjať zaujímavá debatka, kde ja som mlčal a len počúval:

„Očúvaj Tóno, ale tí cigoši vedia dobre kopať“, hovorí Pišta. Veru vedia. V niečom sú zruční. Kopanie kanálov, jám, hratie na balalajke, zbieranie dreva v lese a súloženie s vysokou mierou pravdepodobnosti počatia, tieto všetky činnosti im idú mimoriadne dobre.

Ideológ Joseph vstupuje do debaty. Mimoriadne ho zaujalo súloženie. Páni, veď oni tak úspešne súložia, že ako Albánci v Kosove porážajú Srbov svojimi k….mi, tak oni nás chcú možno aj tak poraziť na Slovensku.

Tomu treba zabrániť. SLOVENSKO je potrebné CHRÁNIŤ a nedať si ho.

Návrhy a riešenia z debatky:

  1. zabrániť súloženiu cigáňov v rámci fajty – obmedzí sa výskyt zdegenerovaných jedincov (na to je § hovorím ja VG, odpoveď z pléna, že sa neaplikuje dostatočne je veľavravná o dodržiavaní zákonov v tomto štáte)
  2. 0
  3. deti zobrať z desného prostredia do normálnych podmienok, aby sa naučili poriadne čítať, písať, získali remeselné zručnosti a nie že celý cigánsky  život bude len mylovanie a toluén
  4. 0
  5. zamestnať ich
  6. 0
  7. nech robia čokoľvek, len nech robia. Kopú jamy, kanále, zbierajú odpad, čistia ulice. Hoc aj ako v Kocúrkove: vykopať jamu, zasypať jamu atď.. Akákoľvek aj nezmyselná práca, ak intelektuáli a vláda v Blave nevedia pre nich nájsť zmysluplnú prácu je prospešnejšia pre spoločnosť ako ničnerobenie, lebo ak niekto celý deň robí, nemá čas na kradnutie, lúpenie, vraždenie a daromné súloženie.
  8. 0
  9. začať ich učiť, že hoc nie sú úplní géniovia, a ako hovorí aj Joseph, ich intelektuálny potenciál je mierne pod úrovňou priemeru populácie, žijú tu a ak sa spamätajú a začnú robiť a žiť obyčajný slušný život, môžme ich v podstate akceptovať, hlavne ak budú žiť ďaleko od nás, napríklad v susedstve pánov z  Bratislavy – bojovníkov proti rasizmu.

Páni moji zo skupinky hovorím im: “Návrhy a riešenia to boli zaujímavé, ale skoro všetky sú v rozpore s právom Európskej únie a ak by sme Rómov nútili do práce, sťahovaniu a iné, tak by nám euro úradníci  klepli po prstoch“

AHÁÁÁ……a zrazu Tóno zacítil čudný zápach. Tóno ma výnimočný čuch, lebo my sme nič necítili až dokiaľ nevybehol výčapník a kričí:

PLÝÝÝN.……..Zahaste cigarety, PLÝÝÝN kuva chlapi, bežte preč, uniká PLYN. Tí debilní kopáči pri kopaní asi poškodili plynové potrubie“

A práve dnes, v piatok 13teho sa udeje toto. What a bad luck.

Bez platenia utekáme preč a v duchu si predstavujem čo všetko by dokázal PLYN.

Plyn z Ruska, táto surovina výnimočných vlastností dokáže tak veľmi pomôcť obyčajným ľuďom. Hlavne v zime pri vykurovaní ich obydlí, keď udrie tuhý Mrázik a treba prikurovať nielen drevom. Vtedy človek dokáže oceniť úlohu PLYNU pri skvalitnení života svojho ako aj života celej komunity.

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 491917x
Priemerná čítanosť článkov: 3346x

Autor blogu

Odkazy