Založ si blog

Kotlebov čajový odvar a chutné cigánske mäsko s bodkou na záver

V zmysle môjho pravidla, že radšej konám, ak už nevládzem kecať, som sa včera vybral kuknuť kotlebovcov do Šarišských Michalian a Romákov do Žehry. Cestu som ukončil v Tatroch medzi BOHáčmi.

Budem stručný, keďže Váš čas je drahý a môj ešte drahší.

Míting kotlebovcov. Moja osobná účasť bez pozvania organizátorov zistila tieto fakty:

Počet účastníkov:  cca.

  1. 30 Siskárov
  2. 30 novinárov
  3. 30 pubertiakov
  4. 30 nezainteresovaných občanov
  5. 0 policajtov
  6. max. 10 členov kotlebovej družinky aj s Kotlebom dokopy

M. Kotleba na tribúne

Prejavy účastníkov:

Kydy a samé kydy. 12. júna 2010 pochopilo tieto kydy o cigánských parazitoch 33 724 obyčajných ľudí. Obávam sa však, že ak nezmeníme systém, veci nedáme logiku a kydy nedoplníme aj o niečo kreatívnejšie, brány parlamentu zostanú pre našich chlapcov zavreté.

Rétoriku, hodnotím tak na trojku. Marián má svoj šarm, ale treba na prejave ešte popracovať.

So skromnosťou mojou vlastnou, keďže krv netiekla a ako som videl pohľady, tak môj LEXUS Cabrio bol viac obdivovaný účastníkmi ako kotlebov starý JEEP.

Poučenie z mítingu a čo ďalej.

Ako barman v Španielsku viem, že klientov presvedči:

a)    niečo tvrdé, najlepšie tvrdá konfrontácia medzi prítomnými

b)    molotovov koktejl

c)     iné koktejly s ingredienciami napr.: čierne korenie, štipľavé niečo, trochu krvi alebo niečoho červeného na sfarbenie tvrdého

Nič také v Šarišských Michaľanoch nebolo, ľudkovia pili kofolu a preto zhromaždenie hodnotím ako premárnenú príležitosť. Ospravedlnenie pokojnej atmosféry snáď môže byť iba veľké horko, a dovolenky na strane kotlebovcov aj policajných zložiek.

Záver analýzy: Slabý čajový odvar kotlebovej družinky.

Moja 5 členná skupinka by mala lepší vývar ako 3x vyvarený lacný PIGI čaj kydov, ktorý sa tam podával. (za úplatu poskytneme know how ako ďalej na mieste samom v Kasse)

Míting teda sklamane opúšťam: Smer TATRY, so zastávkou v Žehre na pozvanie bielych.

Fotky ktoré prikladám komentujem stručne a vystihujú život Romákov:

  1. radosť zo života a každého dňa
  2. Romáci radostne tiahnu dedinou
  3. žiadna ich nehnuteľnosť nie je zaťažená bankou a preto nemajú stresy zo straty obydlia
  4. Nehnuteľnosti bez hypotéknehrozí zhabanie bankou či zbúranie štátom
  5. jedenie si berú z prírody alebo z okolia, takže hladom netrpia
  6. chutné cigánske mäskomäsko som nechal Romákom a ja som si dal v Tatroch ustričky
  7. zábavky ako SEX a PLODENIE DETÍ sú obľubéné a počet čiernych voči bielym sa zvyšuje v obci geometrickým radom (bez fotky, ale mal ho fuckt veľkého)

Na základe fotiek je vidno, že postoj Romákov ku mne a môjmu cabriu, prebehol BEZ PROBLÉMOV. V podstate, keby neboli poniektorí takí dementos lobos a nebolo ich toľko veľa, tak proti Rómom nič nemám.

Mnohí majú čisté srdce a keď si umyjú ruky aj čisté ruky.

Pokračujem do Tater, kde BOHáčov Romáci vôbec nezaujímajú, lebo všetci majú veľa LOVE a teda končím deň s ustričkami a vodkou na záver s neobyčajnými ľuďmi. Takže tak priatelia.

Kto nezažil, neuverí.

Ja som zažil a vrelo odporúčam.

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 490256x
Priemerná čítanosť článkov: 3335x

Autor blogu

Odkazy