Založ si blog

Matovič dnes hovorí ako my alebo ako júdáši menia smer

Do  poštovej schránky môjho domčeka v Kasse mi došli dneska Igorove novinky z 3. septembra 2010 a jeho prípis o múre a samopale.

Igor píše o drbnutí v bedni, tak ako my: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/31/drblo-mu-v-bedni-a-statna-byrokracia-pocet-sialencov-neznizi/

a aj o tom, že sa máme chrániť výstavbami múrov, ak nás dostatočne nechráni štát a že je to právo každého z nás.

Hneď volám Josephovi G z Medzeva – ponižšiemu, mierne krívajúcemu 30tnikovi a ideológovi skupinky, ktorý je cez víkend v Medzeve, či aj on dostal Igorov plátok a čo on na to.

A čo mi Joseph G povedal: „Očúvaj Vovík, neuveríš čo sa mi stalo. Igorov plátok som dostal do schránky aj v Medzeve a hoc vieš, že verím iba svojej pravde, prisnil sa mi zvláštny sen, že veľké štastie našu skupinku postretne. Tak ako fanúšik paranormálnych javov som zobral Igorove novinky, pravdu a išiel si veci potvrdiť k cigáňke – veštici veľkej Arani v našom malom Medzeve. Ten sen okrem našej skupinky bol aj o Igorovi a Vladovi, ktorý včera vyšiel z lesa, hoc vo sne sa mi snívalo, že ho zožrali medvede hen tam.“

Araňa, keď som prekročil prah jej vaľkového domu zhíkla a hovorí: „Joseph a ty tu čo tu, u mňa Cigánky? Tvoja ideológia Ti nebráni prekročiť prah môjho statku?“

Joseph G: „Araňa, vieš že ja proti slušným Cigáňom nič nemám a Vaša fajta nič zlé v Medzeve nerobí“

Araňa: „Som rada Joseph G., že tak hovoríš a ešte radšej, že xeš moje veštenie vypočuť si. Ak máš 10 éčiek počúvam Tvoj sen a či problém.“

Joseph G: „Čo hovoríš Araňa na našu skupinku? Uspejeme?“

Araňa: „Uspejece Joseph G., šicke sväté budú pri Vás stác.“

Joseph G: „Pozrite na túto fotku toho mladíka a čo si o ňom myslíte?“

Araňa: „Toho nepoznám, to kto? Ale šumní chlapec a hlavne nič zle mu z totich prekrasnich očú nekuká. Kedz še nepopsuje a dobrích ľudzi kolem šebe budze mac i Tvoj i jeho šen co sce mali še splňa!

Joseph G: „Pozrite na totu fotku tohto strhaného starého pánka a čo si o ňom myslíte?“

Araňa: „Šak tóóóóho poznám, to mečááááár. On ešči žije? Ja misleľa, že on uš na druhom švece. On plani človek bul pre nás cigáňov. Prišol do Medzeva iba kedz hlasi chcel, inakši ne. Báááárz mocni bul, plane veci porobil a v pekle še škvaric budze. Ale kedz še na pokane da, vraci ukradnute, i boh mu odpusci. Bo boh miloscivi“

Joseph G: „Ďakujem pani Araňa a tá fotka, toho holohlavého pána v Dežovej izbe to prečo tam je?“

Araňa: „Jóóój Joseph, ani mi nehutor. Neznam či znaš, ale Deži moj, on tvrdzi, ža gajom je. Neznam co to jo ale toten holehlavi, ten ho dočista pošalel a i volic išol. Zadááááááááármooooo, neee za 100 korun, jak kedz mečááár došol. Šaleni bul bo mu uveril, že kedz gajom sľubil daco, že i splní. On mišlel, že kedz budze gaj, že s Aladarom Gájom od suseda rodzinu urobia, dzeci budu mac a dáááááááfki na dzeci dostanú“

Joseph G: „A čo sa stalo Araňa?“

Araňa: „Ta co? Deži s Gajom kvuli holohlavému še povadzili na šmerc bo jeden ešči furt verí holohlavému a druhi už ne a dááááfki nikdze. Namiesto dafkoch, našim na LUNIKU IX dajaké káááááárty chcu dac. Čipi na kontrolu. Švine, sas, že ukazali jak klamac znaju“

Joseph G: „A vy mu veríte veštica?“

Araňa: Kemu? Tomu holohlavému? Ta dzééé. Ta coši. Nič dobre mu z oču nekuká. Farizej on je. Kedz ho stretneš, ani slofka mu never, bo do očú ci klamac budze. Toto jeho reči, to len preto mu uverili toti šalení bo drogi beru abo furt na tom internete či internate šedza. A on klame ostošejc. Ale pravda je, že báááááárz šumne píše blogi, kedz mu aj moj negramotni Deži uveril.“

Prerušil som Josepha G., lebo došiel ku mne na dom Pišta a simple slivkár, že mu zavolám neskôr a dopovie mi, čo sa dialo s Araňou ďalej.

Pišta totiž  vošiel a hneď kričí: „Vovík, videl si toho Judáša na Tatroch, jak zmenili smer? Veď to je strašné ako menia smer liečby pacientov, nás, Teba, Tóna. Nasadením novej medicíny myslia si, že uspejú, ale len lazár a pán Boh vie, či toto je tá správna cesta, ten správny smer. Z tašky vytiahol hrubú knihu a začal mi čítať:

Lazár poď von! – Pohrebná reč – (Jn 11,1-45).

„Viera a modlitba vďaky robí veľký zázrak, vďaka nesmie chýbať ani nám. Vďaka za všetko dobré, čo Boh skrze nášho zosnulého vykonal. Ježiš sa modlí: „Otče, ďakujem ti, že si ma vypočul. A ja som vedel, že ma vždy počuješ, ale povedal som to pre zástup, čo tu stojí, aby uveril, že si ma Ty poslal.“
A keď to povedal, zvolal mocným hlasom: „Lazár, poď von!“ Človek nikdy nie je natoľko mŕtvy, žeby nepočul na svoje meno, keď ho volá Boh. A mŕtvy vyšiel. Nohy a ruky mal ovinuté plachtami a tvár obviazanú šatkou. Ježiš im povedal: „Porozväzujte ho a nechajte ho odísť!“

Nemám čo dodať, veď viete priatelia moji pravdiví, že som len rozprávačom príbehov na dobrú noc. Jediné moje skutočné to trestné okolo Igora: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/07/29/matovic-rozprava-a-konat-musia-ini/.

Ale nejako je ticho okolo toho. Ak vieš Igor niečo nové, let me know pls asap.

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 490086x
Priemerná čítanosť článkov: 3334x

Autor blogu

Odkazy