Založ si blog

Prečo si vážim pravdu, hovorím pravdu a smetiarov uznávam

V prvom rade, by som týmto mojím zašifrovaným stanoviskom chcel objasniť môj pohľad na isté skutočnosti a zaujať postoj k poniektorým anonymným mailom, komentárom a pod.. Týmto mojim článkom by som chcel dosiahnuť stav, že  nebude stále nutné vysvetľovať niekomu, že akože prečo, načo, začo a už by som len jednoducho odkázal človeka na KLIK na tento web page.

K veci:

Ištván mi povedal, že niekedy mám celkom dobré nápady a myšlienky. Čas od času ich prezentujem na verejnosti, niekedy úspešne, niekedy neúspešne, sem tam som pochopený alebo zatratený. Pluvať na ulici zatiaľ na mňa nepľuval NIK.

Pred pár rokmi cca. 3 roky som sa stretol so smetiarmi a pár myšlienok som im povedal.

Dokiaľ som nadával na Fica, tak som bol akceptovaný.

Viac:

http://gurtler.blog.sme.sk/c/146480/Jedno-z-vysvetleni-preco-Fico-vyhral-volby-a-co-dalej.html

Keď som však začal hľadať pravdu aj v tzv. pravicovom košiari, začali sa diať čudné veci.

Viac:

http://gurtler.blog.sme.sk/c/147428/Je-Dzurinda-nebotycny-klamar.html

Tak som to nechal tak.

Je pravda, že v tom čase som aj viac robil ako pil, takže ma to nijak extra netrápilo.

Pred cca. 3 mesiacmi som sa opäť, pre zmenu na podnet Pištu, keďže viac pijeme ako robíme, vrátil k prezentácii mojich geniálnych myšlienok.

Keďže smetiarov uznávam a ich činnosť zberu, vyhľadávania a čistenia odpadkov v Slovenskej republike považujem za zmysluplnú, ba priam až záslužnú, riekol som si, že mojou troškou prispejem do mlyna, kde šrotujú okrem špiny, neprávosti a krivdy aj kúkoľ a splesneté zrno.

Povedal som im to 9x. Oni však ani raz moje cenné podnety nebrali na zreteľ a kašlali na mňa 9x. Na niekoho vykašľať sa 9x, to síce môže byť aj náhoda, ale skôr sa prikláňam k zámeru. O to viac som to pochopil, keď oznámenie o Levanduľovom masle, malo väčšiu prioritu ako moje oznámenie o PODVODE, zlodejine a neoznámení trestného činu.

Viac:

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/07/29/matovic-rozprava-a-konat-musia-ini/

Takže s Pištom, Tónom a Ištvánom sme si povedali:

„Nevadí, nevzdávame sa, ideme ďalej.

Našu pravdu budeme prezentovať inde. A kde inde prezentovať pravdu, ak nie na stránkach Pravdy.

Tak som sa promptne zaregistroval a začal blokovať.

Prvá téma:

Aktuálny Matovič. Ja som si ho ani nevymyslel, ani nenajal aby šaškoval, ani nič. Sproste je Igor aktuálny a mali sme pocit, že to čo si pri pive o ňom a iných rozprávame, budeme prezentovať aj širokej verejnosti.

Viac:

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/07/30/matovicova-strana-obycajnych-ludi/

Druhá téma:

Odhalenie kont s miliónmi eur bývalého hajtmana Korutánska Jörga Haidera v Lichtenštajnsku. Tak som niečo „vraj morbídne“ popísal o nebožtíkovi atak.

Viac:

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/07/31/jorg-haider-%E2%80%93-dalsi-politik-podvodnik/

Tretia téma:

Smrť slovenskej turistky v bývalej Juhoslávii. Tu som nenapísal nič. Čo by som aj mal písať? Nepoznal som ju, neviem ako sa to udialo, neviem nič. Mohol som síce kvôli zvýšeniu počtu článkov napísať s dobrým titulkom o SMRTI, že ľudia pri lezení v horách musia mať dobrú výstroj a byť opatrní, ale načo?

Takže som prešiel k štvrtej téme:

Matovič. No ja za to môžem, že jeho tvár vyskakuje na mňa aj keď smetiari vysypujú do kontajnera všetok odpad, zhnité jablká, hrušky, ostrihané vlasy, nechty, prezervatívy s vyschnutými spermiami mladých generácii a aj staré printové noviny s jeho spasiteľským pohľadom?

Nemoooooožem. Ale keď je na tej fotke Igor taký chutný, chutnučký, mladík so šibalským úsmevom. Neverím, že sa veľa ženám Igor nepáči. Mne sa páči.

A dostávam sa ďalej, prišiel som totiž na korienok pravde, hľadajúci pravdu. Nateraz hlavne našu.

Viem, zdá sa ti to už únavné, možno aj trápne, ale vydrž, vydrž, čítaj ďalej. Šokujúce pravda sa zjaví až na konci.

Pravda moju pravdu zatiaľ akceptuje. Som po pár dňoch a pár článkoch v prvej päťke najčítanejších blogov Pravdy.

Pišta hovorí, že som úplne super, špica, génius, ktorý fantasticky píše, ale ja sa skôr prikláňam s Tónom k inému, keďže Pišta is simple slivkár:

Pravda a hlavne pravdivé blogy teraz nijako extra nefičia.

Proste málo ľudí chce počuť pravdu a číta skutočnú pravdu.

Prečo? To musia vyriešiť múdrejší ako ja, kde je chyba, resp. kde (sa) robia chyby.

Mám ale pocit, ako by som si prišiel zahrať futbal na technicky zle upravené ihrisko do Očovej, kde hráči tretej ligy kukajú jak PUCI, že nejaký posledný smetiar im zrazu dáva GÓLY.

No ale páni, je to tak. Proste SLABOTA. Viem to už teraz ja, vie to Váš tréner, vedia to aj zainteresovaní. Čo s tým?

Nuž, ak si budeme všetci hovoriť v Očovej, že chleba máme a dajako nám to pôjde, nikam sa nedostaneme.

Lebo konkurencia beží míľovými krokmi a my namiesto trénovania, chleba so šmaľcom jeme a kukáme po babách.

No šak nič, proti chlebu so šmaľcom, ale prídu ešte jedna, dve neúrodné sezóny, krám môžeme zavrieť a naša pravda je v prdeli.

Takže TNT chlapi. Začíname dnes, nie až zajtra. Ja osobne by som okamžite pár hráčov vyhodil z tímu, ale keďže viem, že na Slovensku nie je veľa schopných ľudí, robíme nateraz s tým, čo máme.

A okrem toho ja nie som tréner, takže teoreticky by mi to mohlo byť aj šuma fuk.

Som iba hráč druhého mužstva, ktorý takticky prestúpil do mančaftu v Očovej.

Nie som Ronaldo. V prvej lige, ak by ma staval tréner, tak by som síce asi bol v prvej päťke, ale keďže tam tréner mal a má po k………t hráčov, tak som sedel na lavičke a moje schopnosti sa nemohli prejaviť.

Tak som teraz tu páni a dámy, s Vami hľadám pravdu, pravdu propagujem, s pravdou sa zobúdzam aj zaspávam.

Ak všetci členovia pravdy začnú makať, KUA chlapi makááááááááme, máte na to, tak začneme ten smetiarsky voz dobiehať. Neni sú oni až takí dobrí. Len my musíme viac makať.

Takže naša spolupráca s pravdou nateraz funguje. Je to taký win – win stav na ihrisku v Očovej. A keď ma tréner nebude chcieť alebo mu nebudem sedieť v koncepcii mužstva, alebo sa mu proste už nebudem páčiť alebo čokoľvek, tak ma pošle do prdele.

Som s tým uzrozumený. Nebude to ani prvý ani posledný krát.

My s Pištom, Tónom a Ištvánom sa však dokiaľ nohy budú vládať a hlava pracovať nevzdáme. Za pravdu horíme, či s pravdou dokiaľ nás chce, či bez nej, ak nás ona nebude už chcieť.

Našťastie, free market, globalizácia, vieme prestúpiť aj do iného Družstva, prípadne, hoc nemám toľko peňazí ako Igor (pár drobných furt mám), viem si založiť aj vlastné družstvo. Keď nájdem hráčov oc.

Takže takto chlapi.

Pravdu, čistého vína sme si naliali.

Viem, nie je to vždy príjemné čítanie.

Teraz ale pomáham ja Vám, aby viac ľudí videlo a čítalo pravdu.

Tak makajte aj Vy všetci ostaní, čo za pravdu horíte.

Alebo to robíte kuva všetko len za PRACHY, či Vám ide aj o skutočnú PRAVDU?

Nech sa pohneme z miesta Smerom vpred, už nemôžeme ďalej klesať.

…..áno a pridáva sa aj Hary, Daniel, Martin, Michal…….

Pištáááááááá, ….GÓ,GÓ,GÓ GÓÓÓÓ………………kua chlapi máte na to.

Nie je možné, aby články a blogy svietili na tiráži 5 hodín. To musí fičáááť, odpad predsa ľudstvo produkuje stále.

Prečo by nás stále mali predbehnúť smetiarske vozy konkurencie?

Táto motivation speech a vysvetlenie nebolo na podnet vedenia Pravdy, veriac šéfko, že moju snahu v mančafte ste si všimli a hoc lunch na Jachte pri Monaku ako odmenu nepožadujem, poteší. Viete, že som skromný a jem iba lunch menu v Golden royal za 5 evri.


Takže si teda ďalej budem písať čo chcem, ako chcem, prečo chcem a kde len chcem. Lebo mám na to, tak ako Igor.

Jediný rozdiel: on sedí v parlamente v Blave a ja sedím v Košicoch v pohostinstve.

Šak i tu je dobre: „The secret of happiness is to lower your expactations“

Nie šéfko, poslednou vetou som neznegoval hore uvedenú motivačnú reč, len som nechcel úplne zabiť Vašich terajších, stabilných rozprávkárov etc..

Trochu dlhé, rozvláčne, ale dalo še, riekol Pišta dvihol, pohárik a zamrmlal: „Na zdravie, a snáď to pochopili…“

Pišta po dopití: „a tota jachta v Monaku, to fakt?“.

Nééé Pišta, to joke, buď kľudný, Teba nikto do cudziny nevezme. Tu dobre ti tak.

BTW. Napísané za hoďku a 15 minutes, išla slina aj slivka.

Mám Vás tak rááááááááááád, moji noví priatelia v pravde, či na fejsbuku. Zrazu dostávam, žiadosti o priateľstvo. A že vraj som namyslený, nepríjemný, arogantný.

Neni pravda. Aj Pišta, Tóno, Ištán vedia, kde je pravda a že to neni tak. Takže tak.

Manana idem na dva dni do BA robiť, takže myši, máte voľno. Keď prídem skontrolujem, čo ste urobili.

Zostávam s úctivým pozdravom

Váš

vladimirgurtler

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 491790x
Priemerná čítanosť článkov: 3346x

Autor blogu

Odkazy