Založ si blog

Braňo Mojsej ako metóda práce niektorých politikov

Košický diamant dokáže pochopiť, keď politici v rámci predvolebnej kampane robia absolútne zúfalé, absolútne bláznivé alebo absolútne divné veci v záujme získania voliča. Čo nie celkom chápeme je fakt, ak poniektorí politici z dôvodov o ktorých my len tušíme a primár Šari na Prednej Hore určite vie, lebo diagnózu pozná: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/18/sokujuce-odhalenie-a-moj-zivot-visi-na-vlasku/ (ne)robia veci ako majú robiť aj po voľbách.

Závery, otázky, odpovede a stanoviská vzhľadom na rozširujúcu sa chorobu medzi politikmi stať sa stoj čo stoj ak im už nestojí aspoň Celebritou:

1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku: Spomínam na Braňa, ktorý tak ako ja s ťažkosťami ale predsa poráža DÉMONA alkoholu. Ja však túžim byť iba s Dr. Gurtlerom a nepotrebujem byť aj na TV obrazovke: „Bolo to len promo? Braňo Mojsej (42) po dlhšej dobe opäť rozvíril hladinu, keď sa totálne spil, skončil na psychiatrii a manželka Nora podala žiadosť o rozvod. Teraz sú však vraj opäť ako dvaja holúbkovia. A navyše, chystajú návrat na obrazovky televízie Joj.“

2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky: Pri spätnom pohľade vidím, že niektorí tzv. Politici sledovali Mojsejovcov, učili sa od nich a nielen od nich: „Pri spätnom pohľade je v tejto súvislosti veľmi zaujímavé Braňovo vyjadrenie práve z relácie Webmaster. „Alkoholik je veľmi kreatívny človek, preto je súci robiť v televízii, pretože stále niečo nové vymyslí, ako oblbnúť niekoho, toho diváka, dajme tomu, aby si to pozrel,“ vysvetľoval vtedy moderátorovi Sajfovi. Zdá sa teda, že Mojsejove alkoholické excesy boli dobre premyslenou taktikou, ako sa vrátiť na obrazovky.“

priatelia pravdiví moji: neviem či to dokážete pochopiť, ale je to úžasný pocit, keď ste na obrazovke TV, hrajú Vás v rádiu Rock FM, vidíte sa v novinách, všetci o Vás hovoria. Je to neskutočne povznášajúco pocit. Vtedy nepotrebujem ani Wodku ani KOKS. Som na absolútnom vrchole blaha. A pritom stačí tak málo: povedať, urobiť cocotinu, využiť média, net, fejskuk a mať šťastie. a ja to šťastie mám - doma ma vždy čaká nora. Ďakujem Ti Nora a naša láska je večná

priatelia pravdiví moji: neviem či to dokážete pochopiť, ale je to úžasný pocit, keď ste na obrazovke TV, hrajú Vás v rádiu Rock FM, vidíte sa v novinách, všetci o Vás hovoria. Je to neskutočne povznášajúca rozkoš. Vtedy nepotrebujem ani Wodku ani KOKS. Som na absolútnom vrchole blaha. A pritom stačí tak málo: povedať či urobiť cocotinu, využiť média, net, juj, joj, jaj a mať šťastie. a ja to šťastie mám - doma ma vždy čaká nora. Ďakujem Ti Nora a naša láska je večná

3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame s Matovičom úspešný advokát z Košíc – financ majster skupinky: Komédia sa mení na tragédiu, keď internetoví politici majúci riadiť štát fungujú systémom, ja som Celebrita a Braňo nie je viac, lebo moje myšlienky ako napr.: „Keby došlo k nejakým legislatívnym zmenám na pozadí, to sa nedá úplne vylúčiť, ale napríklad poslucháči tieto zmeny si určite nevšimnú,“ sú fak geniálne.

PREDSEDA priatelia pravdiví moji: neviem či to dokážete pochopiť, ale je to úžasný pocit, keď ste na obrazovke TV, hrajú Vás v rádiu Rock FM, vidíte sa v novinách, všetci o Vás hovoria. Je to neskutočne povznášajúco pocit. Vtedy nepotrebujem ani Wodku ani KOKS. Som na absolútnom vrchole blaha. A pritom stačí tak málo: povedať, urobiť cocotinu, využiť média, net, fejskuk a mať šťastie. a ja to šťastie mám - doma ma vždy čaká nora. Ďakujem Ti Nora a naša láska je večná

PREDSEDA: priatelia internetoví moji: neviem či to dokážete pochopiť, ale je to úžasný pocit, keď ste na obrazovke TV, v rádiu Rock FM, vidíte sa v novinách, všetci o Vás hovoria. Je to neskutočne povznášajúca rozkoš. Vtedy nepotrebujem ani KOKS. Som na absolútnom vrchole blaha. A pritom stačí tak málo: povedať či urobiť cocotinu, využiť média, net, fejskuk a mať šťastie. a ja to šťastie mám - doma ma vždy čaká net a môj blog. Ďakujem Ti Net, že si a naša láska bude večná

4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky: „Ja súhlasím s predsedom. Je to síce K…T ale predseda. V práci máme tiež šéfa o ktorom sa vie, že je K…T, ale sas je to šéf. Takže čakáme do času a veríme vo víťazstvo Portugalska s Figom na čele nad Gréckom.“

5. Joseph G. z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky: ako ideológ študovaný nemám čo k tomuto dodať, iba ak: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/09/23/ako-novinari-urobili-sulika-a-ako-sulik-robi-novinarov/

Myslíme si v Kasse, že tá taktika povedania hulikoviny a následná opravu hulikoviny ďalšou hulikovinou nie je zlá na to, aby sa Hulíka stala fuct dobrá Celebrita, otázne je či to pomôže Cigánom na Luníku IX a tiež dokedy Cigáň bude akceptovať tie hulikoviny. Lebo openly, hulikoviny a Hulík štátu škodia a Cigáň je predsa štátnikom. Teda úfame, že je.

a musel vykríknuť do TMY ešte Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku:

„Cigáň, na čo čakáš?…sejmi ho Hulíka…daj ho dole…máš ľudí v sisas…vytiahnite niečo naňho…načo čakáš? už dobieha Braňo…dajte ho už dole imigranta…Figo…ideeeš…GÓÓÓL.“

TAK či TAK, podstatné je, aby nedošlo k zvýšeniu dane z piva, lebo potom by české licenčné pivo ze šariše zdraželo a museli by sme piť slovenské nelicenčné pivo od urpína, ktoré je a bude lacnejšie či budú dane také alebo onaké.

malyslonNázor vyjadruje slobodný názor a súkromné stanoviská košického diamantu, a slobodné a súkromné a nezávislé stanoviská a názory a pod. vyššie menovaných budú, resp. môžu byť niekedy viac a niekedy menej prezentované aj na vladimirgurtler.sk 😎

Zdroj fotiek a myšlienok: .topky.sk, mojsejovci a predseda

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 490237x
Priemerná čítanosť článkov: 3335x

Autor blogu

Odkazy