Založ si blog

Košický diamant nad hrobmi velikánov: Duchoňa, Husáka, Dubčeka a Tisa

Sú dni, keď aj brutálni receSISti, akými sú členovia košického diamantu prejavia svoju ľudskosť a pokoru. Takým dňom sú aj dnešné Dušičky. V tento vážny deň roku 2010 sa dušičky nižšie uvedených odobrali navštíviť iné dušičky. Symbolické a skutočné cesty našich za dušičkami boli rôzne, tak ako boli rôzne dušičky, ktoré boli nami navštívené. Na Dušičkách sme sa zamysleli, vo vlastnom vnútri popremýšľali, a nad hrobmi, či fotkami mŕtvych si uvedomili aj nasledovné:

1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku: „Alkohol je metlou ľudstva a moja cesta na hrob Karola Duchoňa – génia ako som ja, ktorý sa upil na smrť ma primäla k myšlienke, že by bolo vhodnejšie obmedziť moje denné dáfky slifky. Inač čoskoro budem tam HORE spievať si s Karolom v DOLINÁCH. Ja však radšej by som si ešte tunák DOLE s Gürtlerom a ostanými členmi košického diamantu zaspieval WE ARE THE CHAMPIONS.“


pustite si priatelia moji pravdiví velikána Karola Duchoňa, ale zas nie často, aby Vás clivota nepremohla a nezaháňali ste ju vysokými dáfkami alkoholu ako to robil Karči a sem tam robím aj ja.

2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky: „Moja návšteva dušičky Miklósa Horthyho z Nagybánya – rakúsko-uhorského admirála, maďarského politika a v rokoch, 19201944 ríšskeho správcu Dolnej zeme zahŕňajúcej aj moju rodnú KASSu bola viac ako komplikovaná. Ponajsamprv som uvažoval navštíviť admirálov hrob v Portugalsku za zlaté zdedené zubné korunky po mojej Nagymama. Neskôr mi bolo povedané, že v roku 1993 boli ostatky  Horthyho prevezené do Maďarska, kde boli pochované na rodinnom majetku v meste Kenderes a tak som si povedal, že radšej si zlaté korunky nechám na horšie časy KRÍZY a nad dušičkou Admirála sa hlboko zamyslím pri sviečke, fotečke a silva pálenke.“

Nagymama nie raz spomínala na Admirála ako vstúpil na bielom koni do našej Kasse a ako potom našich spakoval a z 10 000 sa ich po WW2 vratilo len 300 do Košíc. Tie zubné zlaté korunky mi odkázala a vraj ich mám chrániť ako oko v hlave

Nagymama nie raz spomínala na Admirála ako vstúpil na bielom koni do našej Kasse a ako potom našich spakoval a z 10 000 sa ich po WW2 vratilo len 300 do Košíc. Tie zubné zlaté korunky mi odkázala a vraj ich mám chrániť ako oko v hlave, čo aj činím, lebo ZLATO zlatom bolo a zlatom furt bude. Hoc, keď sú nad Vami dva kubíky zeminy, či zlato máte alebo nemáte, už Vám to je jedno

3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame s Matovičom úspešný advokát z Košíc – financ majster skupinky http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/05/matovic-tara-a-ja-nestiham-reagovat/:„Po návšteve hrobu mojej mamky v PO som si o5 povedal, že bod môjho programu: POSTAVIŤ HOSPIC má zmysel. Uvidíme, či ako kandidátovi na poslanca do mestského zastupiteľstva v Košiciach za volebný obvod č. 1: Sever, Kavečany, Džungľa mi Košičania svojim hlasom povedia ÁNO hospicu v Košiciach, alebo o HOSPICI začnú uvažovať, až keď im príbuzní začnú umierať v smutných a neľudských podmienkach pred vlastnými očami. http://www.7statocnych.sk/hospic/

4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky:„ S Josephom G. sme sa spoločne vybrali vlakom do Bratislavy za dušičkami prezidentov. On za prvým prezidentom SR – Dr. Jozefom Tisom a ja za  posledným prezidentom ČSSR – Dr. Gustávom Husákom. Tú trýzeň duše, keď som uvidel hrob Gustáva Husáka na cintoríne v bratislavskej Dúbravke, aký je opustený a zanedbaný dokáže pochopiť len pravý a skutočný komunista. Nesvietila na ňom jediná sviečka. Okrem mojej. Uvedomil som si, aký je život pominuteľný, ale keď som už bol  v Bratislave, povedal som si, že navštívim aj hrob iného významného slovenského KOMUNISTU. Hrob Alexandra Dubčeka v Slávičom údolí žiaril mnohými plamienkami sviečok a jednu vyhasnutú sviečku som aj ja vzal zo susedného hrobu a zapálil tomuto komunistovi. Pri hrobe Alexandra som postál a premýšľal. Prečo jeden KOMUNISTA má hrob pokrytý sviečkami a druhý KOMUNISTA, hrob nepokrytý sviečkami? PROČ ? Veď obaja boli veľkými KOMUNISTAMI. K hrobu Alexandra prišiel aj môj známy z Prešova, ktorý žije v BA. V ten moment mi hlavou prebleskla spomienka na ďalšieho Alexandra a riekanka z môjho detstva: Od Prešova ide vlak. Sedí na ňom Šaňo Mach. Všetci Židia utekajú, lebo majú strach. Vybral som sa teda hľadať hrob ďalšieho slovenského velikána – Šaňa Macha. Začalo sa stmievať. Radšej, akoby som zablúdil medzi hrobmi a mŕtvymi dušami, otočil som sa naspäť na Hlavnú bratislavskú železničnú stanicu, počkať na Josepha G. a šupky dupky nočným vlakom do Prešova.“

hrob ešte pred tým, ako som ja jediný zapálil sviečočku. Bolo mi smutno ako už ľudia zabudli, že Dr. Husák sa zaslúžil o federáciu Slovenska

hrob ešte pred tým, ako som ja jediný zapálil sviečočku. Bolo mi smutno, ako už ľudia zabudli, že Dr. Husák sa zaslúžil o federáciu Slovenska

aj táto pani, ako mnohí iní si spomenula na veľkého KOMUNISTU, súdruha Dubčeka

aj táto pani, ako mnohí iní si spomenula na veľkého KOMUNISTU, súdruha Dubčeka

5 Joseph G. z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky: „Financmajster skupinky košického diamantu JUDr. Vladimír Gürtler mi pre znížený rozpočet skupinky, nateraz presmerovaný na komunálne voľby v Košiciach a podporu 7statočných – www.7statocnych.sk zatrhol moju púť za hrobmi a dušami vodcov Veľkonemeckej krajiny – zemi mojich predkov. Tak som sa pobral s Tónom vlakom do Bratislavy. Na Martinskom cintoríne pri symbolickom hrobe prezidenta Slovenskej republiky z rokov 1939 až 1945 Jozefa Tisa som sa zamyslel nad osudom a dušami vyvolených a iných velikánov. Nech je Dr. Tisovi a aj všetkým slušným doktorom s výnimkou doktora mengeleho zem ľahká. Keby našim dal Dr. Tiso viac výnimiek počas WW2, tak aj by som sa prihovoril za jeho blahoročenie na najbližšom stretnutí košického diamantu, ale keďže tak neučinil, tak nie. “

Hrob prvého prezidenta SR - Dr. Jozefa Tisa som navštívil nielen ja ale aj iní pamätníci Slovenského štátu

Hrob prvého prezidenta SR - Dr. Jozefa Tisa som navštívil nielen ja, ale aj iní pamätníci Slovenského štátu

Ako vidíte priatelia naši pravdiví, život je nevyspytateľný. Tak ako naše návštevy dušičiek aj Vaše návštevy dušičiek predpokladám boli chvíľkami na zmyslenie sa nad životom. Škoda, že nad podstatou života sa zamýšľame iba raz za čas, najmä počas Dušičiek. 😥 Ak by sme sa zmýšľali častejšie, uvedomili by sme si možno aj, že život je pominuteľný atak….Nateraz končíme, lebo nás premáha sentiment, clivota etc..

Takže KONIEC sentimentom, dušičky o 24 hodine 1. novembra 2010 končia a začína TVRDÝ BOJ v komunálnych voľbách 27. novembra 2010 v Košicoch, pokúsiť sa poraziť lazára a iných komunálnych judášov a farizejov. http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/31/nie-je-mozne-strielat-ich-ako-skodnu-jediny-smer-je-nevolit-skodcov/

zdroj foto:cas, pravda, praveroechove, aktualne,jutub

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 492004x
Priemerná čítanosť článkov: 3347x

Autor blogu

Odkazy