Založ si blog

Košický diamant žiada, aby ste začali JUDr. Vladimírovi Gürtlerovi VYKAŤ,

lebo v Kasse sa udialo po 27. novembri 2010 niekoľko významných udalostí. Takže ako ich hodnotia členovia košického diamantu po stretnutí s wodcom  JUDr. Vladimírom Gürtlerom hneď zránky v krčme u Janka, dňa 29.11.2010.

Zápisnica z povolebnej porady košického diamantu:

A) Predstúpil JUDr. Vladimír Gürtler a všetkým prítomným oznámil: „ Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice – Sever.“

B) Vyššie menovaný tiež skonštatoval: „Byť poslancom miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice – Sever nie je síce ako byť poslancom mestského zastupiteľstva mesta Košice, či nebodaj poslancom NR SR, ale na začiatok nášho zápasu za právo a spravodlivosť, za Slovensko a za Košice, je to lepšie ako s drôtom do oka. Ďakujem Vám, a aj všetkým podporovateľom mojej osoby a platformy nezávislých občanov 7statočných za podporu.“

C) JUDr. Vladimír Gürtler ďalej po 3ej wodke uviedol: „Páni, ja už som poslanec, už neni som NOBODY ale som SOMEBODY a preto Vás žiadam, aby ste mi začali VYKAŤ. Kto mi nebude vykať, toho vymažem z priateľov na fejskuku.“

Ďalšími vyjadreniami pokračovali ostatní členovia košického diamantu:

1.Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku:TRAGEDY…je pravdou, že došlo k zmene mena mesta Košice na Rašice?“

2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky: „Moji priatelia v Moste a Híde sa spolčili s diablami a porazili kvôli judášskym grošom mojich priateľov v SMK-MKP“

3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame s Matovičom úspešný advokát z Košíc – financ majster skupinky http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/05/matovic-tara-a-ja-nestiham-reagovat/:„V niektorých volebných okrskoch na severe Košíc som porazil aj poslancov národnej rady: Buriana, Lazára a Vargovčáka. Ja, obyčajný Gürtler som dokázal nielen osobnými návštevami presvedčiť ľudí, že hlas, ktorý dajú mne, nie je hlasom FaJovi (Farizejovi a Judášovi, ktorý statočných ľudí nikdy nenavštívil, ale billboardov má po Košiciach po milú jarmilu)“

4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky:„Môj starosta Mutafov bol vymenený Bauerom. Niežeby bol Bauer dobrý, ale na Slovensku niekedy vyhráva horší kandidát nad ešte horším. Kandiduje totiž málo statočných, a väčšina statočných občanov už aj rezignovala. Ešte šťastie, že Raši vyhral, lebo keď ma vydrbú z Terasy, pôjdem na Magistrát. Predpokladám totiž, že naši vydrbú Vašich z magistrátu a potom prídu Vaši tu a my pôjdeme tam. Vymeníme si pozície. V podstate som aj tak chcel zmeniť miesto úradníckej stoličky. Už to tu bolo celkom nuda, toľko rokov sa len motať. Pomotám sa na inom fleku.”

5. Joseph G. z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky: „Cigánska otázka Cyrovi k úspechu nepomohla. Tá trojská strana ale do jeho kampane nagrcala kuva, kuva veľa peňazí. Ale keď peniaze ľahko prídu, tak Vám nevadí, že aj ľahko odídu, lebo nejaký účel táto strana v politike plní a každý rok prichádzajúci Mikuláš by Vám o tom s agentmi vedel rozprávať skazky.“

Poradu ukončil Dr. Gürtler, ktorý nás po 7 ruskej wodke všetkých objal a so slzami na krajíčku riekol: Chlapi z košického diamantu, to s tým Vykaním, to bol len JOKE. Ja neni som FaJ. Tykajte mi ďalej. A prestaňte piť a nadávať. Pridajte sa k platforme 7statočných a pomaly a postupne nakoniec uvaríme FaJov v ich polievke klamstiev a nič nerobenia. Porazíme Fajov v Košiciach, v iných mestách, a nakoniec aj na Slovensku. Vidíte, že ja s Ferom sme urobili prvý krok. Krok, ktorý je naším začiatkom  a začiatkom konca Farizejov a Judášov v Košiciach. Máte sa načo tešiť FaJovia. Nedáme Vám dýchať, a keďže teraz je nás zatiaľ iba menšina, budeme asi iba upozorňovať na Vaše podvody, klamstvá, zavádzanie a zavadzanie. FaJov vydrbú z teplých miest statoční úfam už v ďalších voľbách, ibaže by predtým národ použil GILOTÍNY http://www.7statocnych.sk/gilotina-ex/

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 491537x
Priemerná čítanosť článkov: 3344x

Autor blogu

Odkazy