Založ si blog

Diskusia straníka s nestraníkom o čom je politika

Dovolil som si pre mojich priateľov pravdy pravdivých vložiť na našu pravdu skromnú diskusiu medzi straníkom a nestraníkom (jedným zo zakladateľov 7statočných – platformy nezávislých občanov)

Diskusia ukazuje zaujímavé veci a straník neprezieravo a sám odhalil o čom je politika terajších FaJov v Košiciach a na Slovensku, ktorí už dvadsať rokov vyžierajú a cucajú štát a samosprávu a znechucujú slušných a statočných ľudí tak, že väčšina ľudí už rezignovala a nevolí.

Takže základná idea a zmysel straníka, ktorý chce získať funkciu, nie je program a urobenie niečo pre ľudí, ale… citujem straníckeho kandidáta v komunálnych voľbách 2010: „A k tomu, že som bol na kandidátke v týchto voľbách – boli nejaké dohody a zmluvy podpísané ešte pred voľbami do VUC.“

časť diskusie:

mate komplexy pan titl?

s podporou troch stran ako VIP bloger denika SME ste ziskali 375 hlasov
375 hlasov a tri strany za Vami, media za vami
ne severe kandidovali sme za 7statocnych do miestneho zastupitelstva dvaja…obaja sme sa dostali…tzn. 100 uspech…juh uznavam, nevysiel…
takze mna zaujimaju len fakty a cisla a nie dojmu vase a pocity…Vase hlasy- 375…a aj do mestskeho sme ziskali vyrazne viac ako Vy

nase hlasy a pozrite si aj ostatnych stranikov:

Nové zastupiteľstvo Severu – rozloženie poslancov

Nezávislí: 7statočných – platforma nezávislých občanov (2 mandáty):

Vladimír Gürtler 520 hlasov
František Ténai 481

Koalícia KDH, SMK, OKS, KDS, DS (11):

Jozef Filipko (SMK) 704
Peter Kalanin (KDH) 629
Pavol Železník (KDH) 583
Viliam Beňo (KDH) 540
Branislav Gajdoš (KDH) 498
Miroslava Dobránska (KDH) 483
Bartolomej Szabó (SMK) 451
Monika Vajányiová (SMK) 415
Miroslav Košičan (KDH) 365
Andrej Dobránsky (KDH) 364
Ladislav Kuczik (SMK) 361

SDKÚ (5):

Peter Berta 615
Andrea Miklošová 552
Marcel Vargovčák 435
Natália Novitzká 403
Martina Červeňáková 387

Koalícia SMER, MOST (4):

Anna Zimmermannová (SMER) 420
Vladimír Sedlák (SMER) 409
Vladimír Vágási (MOST) 361
Richard Šmída (SMER) 344

SaS (1):

Martin Skalický 415

takze tak…a nebudte zatrpknuty, taky je zivot
namiesto toho aby ste hladali to co ludi spaja,
sirite nenavist, skodoradost a hladate veci, ktore rozdeluju
nepochopitelne pre mna
s pozdravom
gurtler

Hodnoť: mínus indicator plus

Nie, absolútne nemám komplexy, mám

na vás však otázku: koľko vás siedmych stála spolu reklamná kampaň ? Mňa 30 EUR. Volebnú kampaň som vypustil, nechcel som do volieb zanášať otázku Auparku, okolo ktorého sa tu točila volebná kampaň ako jednej z nosných tém. Nenašli ste určite v meste jeden jediný môj samostatný plagát, a ak spomínate môj VIP blog na sme – tak práve ten vždy pred voľbami nechám „zamrznúť“ a už asi tri mesiace som tam nič nepísal, na rozdiel od niektorých kandidátov, ktorí písali blogy aj v deň volieb. Ak som dostal 375 hlasov do mesta a 248 hlasov do MČ, tak som sa už svojim voličom poďakoval. Inak poslancom MZ som už v minulosti na KVP-čku bol, bol som aj v miestnej rade aj predsedom komisie výstavby, dopravy a ŽP, nech si to skúsia aj iní. Osobne som spokojný, na KVP-čku vyhrala starostka, ktorá má aj môj hlas, pre mňa je teraz ozaj prednejšia práca a rodina.
Hodnoť: mínus indicator plus

7statocnych stala kampan

presne tolko ako som predpokladal.
to ze vas stala kampan 30 euri, to mam akoze sa smiat, plakat, lutovat vas alebo co?
nechapem vas o co Vam ide.
nechcete kandidovat a nakoniec kandidujete?
7statocnych nikdy na vas osobne nezautocilo, nikdy na vas osobne nic zle nepovedalo…ja osobne som par krat zaregistroval vase vystupenia, z ktorych niektore sa mi aj celkom pozdavali

Nikdy, zdoraznujem nikdy 7statocnych na vas osobne nijakym sposobom nezautocilo, neurazilo vas

a Vy? viete mi nejako logicky zdovodnit preco si obtierate hubu o 7statocnych?

7statocnych malo a ma jasny a konkretny program…stretol som sa s viacerymi nezavislymi kandidatmi a pytal som sa preco sa nepridaju k nam / platforme nezavislych 7statocnych

chcel som od nich len jednu zakladnu vec> aby podpisali DEKLARACIU pre nove KOSICE – co je program 7statocnych
odpoved bola, ze nie…oni chcu byt sami osobe len Poslancami….mnohym neslo o program a islo im len o funkcie…nic ine… a vsetci ti nezavisli, ktori nesli s nami a odmietli podpisat DEKLARACIU vyhoreli ako fakla
7statocnych malo na severe do miestneho zastupitelstva dvoch kandidadov a obaja sme uspeli, takze 100 % uspech…
takze tak
ale ako hovorim…stranik sa nezaprie…….7statocnych je najvacsie nebezpecenstvo pre stare skostnatene strany…takze asi z toho plynu Vase obavy a nenavist….strach zo 7statocnych, strach zo statocnych ludi, ktorych ste znechutlil vy farizejski a judaski stranici tak, ze ludia uz nechcu ani volit

a je dobre ze ste sam so sebou spokojny a budete sa venovat praci a rodine
aspon nebudete pluvat a sirit blen a nenavist….hoc na internete je to take lacne, spinit a kydat na 7statocnych..nestoji to ani 30 euri
s pozdravom
gurtler

Hodnoť: mínus indicator plus

Pan Gurtler, netušil som, že sa

Vás tak dotknem svojim príspevkom. Prepáčte, ale svojou reklamnou kampaňou ste skôr vyvolávali úsmevy, váš volebný program mi pripadal trocha uchytený. Nehľadiac na názov 7 statočných – možno myslený dobre, ale podľa mnohých dopredu odsúdený na neúspech. Že ste zabodovali na MČ Sever – tak to sa nedivím, tam to ozaj už potrebovalo zmenu – ale blahoželám a želám veľa úspechov v práci pre túto mestskú časť. Sever to potrebuje ako soľ. Inak som vás veľmi nesledoval, lebo ak sa nemýlim, na KVP-čku ste nekandidovali. A k tomu, že som bol na kandidátke v týchto voľbách – boli nejaké dohody a zmluvy podpísané ešte pred voľbami do VUC. Áno, jedinou mojou chybou bolo to, že som sa miesta na kandidátkach nevzdal. Na druhej strane nemám prečo mať výčitky svedomia – na KVP zvíťazila pravica, moje hlasy nikoho z kolegov nepripravili o mandát, na rozdiel od tých, čo kandidovali hlava nehlava, resp. stiahli kandidatúru tak neskoro, že už nemohli byť vyškrtnutí z kandidátok.
Hodnoť: mínus indicator plus

7statocnych malo

tento program:
1. Znížime 22 mestských častí na maximálny počet 7 + 7
2. Paušálne znížime počet úradníkov a/alebo ich platy o najmenej 17 %
3. Občanom mesta ušetríme na daniach a poplatkoch najmenej 7 EUR ročne
4. Vybudujeme najmenej 7 + 7 km nových trás pre cyklistov a korčuliarov
5. Zriadime hospic pre najmenej 77 ťažko chorých ľudí
6. Usporiadame najmenej 7 nezvyčajných kultúrnych podujatí
7. Presadíme najmenej 7 dobrých Vašich nápadov

ak Vam sa horeuvedený program zda uchyteny, tak potom o to viac sa potvrdzuju moje nazory na stranikov, ktorí uz dvadsat rokov vyzieraju toto mesta a stat, bez ohladu na prislusnost.
Pokusim sa uzavriet nasu diskusii nasledovne:

programom p. Knapika vasho kandidata bolo napr.: Volim Knapika, aby v Kosiciach nevladol SMER…

nuz to je naozaj program….zmysluplny etc….

program p. Rasiho bolo napr.: Krajsie Kosice….tiez velmo zmysluplne, lebo po styroch rokoch pre niekoho budu Kosice krajsie a pre niekoho nie…je to cisto subjektivny pocit

program p. kazimira bolo napr: Pevna ruka na Lunik 9…tiez zmysluplne a nijako nedefinovatelne co to je…

nas program bol meratelny a definovatelny…

Vasi partajnici, za iks rokov nie su schopni znizit pocer mestskych casti….viete preco?…lebo vsetci Vasi stranici z tych mestskych casti ziju—–beru plat, kazdy poslanec, kazdy stranicky dosadeny uradnik… beru platy a nic nerobia….preto ste nikdy nechceli znizit pocet mestskych casti….
Vas kolega Bauer napr…ved keby nemal politicku funkcii, zahynie na Zemi…lebo nevie robit nic ine ako politiku..
.pan Bajus…kanddidoval za vas, ze ano?…bral plat a bol na pokece…

dalej…za iks rokov nie ste schopni spojit juh so severom drahou pre korculiarov…to ja absolutna hanba a dokaz vasej neschopnosti, myslim vasich pravicových kolegov…

dalej Hospic….viete vobec co je Hospic?…to ze Kosice nemaju hospic je spinavost a judastvo mocnych…az sa cloveku chce plakat…Vasi z KDH, SDKU, ODS atd…co ste pre vznik hospicu urobili? NIC…

takze nas program je uchyteny? ….

a na zaver ste to pekne napisali….citujem :boli nejaké dohody a zmluvy podpísané ešte pred voľbami do VUC.
a presne o tom je ta vasa judaska a farizejska politika…robite dohody, delite si fleky a minate peniaze obcanov na svoje platy…

som rad ze ste tuto vetu napisali, lebo ste presne ukazali o com je ta vasa politika…nie o ludoch ale o vasich dohodach…

ak by v Kosiciach bolo aspon 7statocnych tak Kosice vyzeraju inak…
takze tak
s pozdravom
gurtler

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 491891x
Priemerná čítanosť článkov: 3346x

Autor blogu

Odkazy