Založ si blog

Matovič tára a ja nestíham reagovať

Od rána v ofise makám jak šrúb. Nestíham a musím teraz aj kus porobiť, lebo mi poniektorí klienti vyvolávajú, že sú rozrobené veci a čaká sa len na môj právny support. S výnimkou drobnej pauzy, keď nahadzujem včera v noci napísaný článok na blog Pravdy

Viac: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/05/co-je-absolutne-zufalstvo/#commentsmusím

sa nestíham ani vys…ť. Medzitým mi volá BOHáč č. 2 z Trnavy, že či mi s tými blogmi už úplne j.e.b.e. alebo čo sa so mnou deje.

V hlave mi bežia veci, ktoré termínovo horia a medzitým mi volá moja fejskbuková obdivovateľa, že Matovič zas tára, prečo nereagujem a že prečo som sa ani nebranil atakom na moju osobu atak?

Kuva, fakt nestíham.

Nuž ale idem na menučko do Goldenu a cestou premýšľam, či sklamať môj FUNCLUB, hľadať ďalej pravdu a pomáhať obyčajným ľudom alebo BOHÁČOM?

Hľadanie pravdy je však v mojom živote prvoradé a ak 2 plním pokyny šéfka z Pezinka, snažím sa nájsť kompromis. Sadám si teda k menu a píšem počas papania:

OZNAMujem VEREJNOSTI, že v rámci ďalších pokynov druhého záložného velenia z Plešivca vykonávať pravidelnú palebnú činnosť, máme za úkol verejne pranierovať vždy najneskôr každý utorok obyčajné táraniny  OČIMa, ktorými sa vo svojom plátku prihovára k nedeľňajšiemu obedu môjmu otcovi a tiež svojim (ne)voličom.

Keďže keci a negácie negácií pána budú štýlom jeho práce, tak práce pri čekovaní tohto JÚDÁŠA štylizujúceho sa do role SPASITEĽA budeme mať dosť.

Takže wake up hombre IM.

BTW. Ostatní papaláši netešte sa. Ak IM náhodou nebude tárať, tak budeme kritizovať iných. Bol by v tom ČERT, aby aspoň jeden zo 150tich zvolených géniov nevypotil raz za týždeň niečo, čo nezmobilizuje náš malý mozoček a prstíky.

V nepravdepodobnom prípade, nie však absolútne nemožnom, keď géniovia nevypotia nič, vypotím niečo ja.

Plávam, kolieskujem a bicyklujem v UTOROK, ibaže by sa objavilo niečo extra výnimočné. Cez šábes ale nerobíme nič, bez ohľadu na čokoľvek. Šokujúce.

A na záver Igor M., keďže si sa na moju adresu vyjadril nasledovne:

„Za divadlo právnika, ktorý nemá dosť klientov a potrebuje si robiť reklamu, považuje Matovič trestné oznámenie košického právnika Vladimír Gürtlera.“

Viac:

http://aktualne.centrum.sk/domov/politika/clanek.phtml?id=1213136

Ja, JUDr. Vladimír Gürtlera – košický právnik Vám teda pán poslanec verejne odkazujem:

  1. tak ako tvrdíte Vy, aj ja som za vodou. Nemám síce 300 mega ako Vy, ale keďže som skromný a jem iba menučko, tak niečo cez jedno mega môjho majetku v éčkach mi na život bohato stačí.
  2. čo sa týka mojich klientov, o nich prosím pán poslanec NRSR nemajte BOJ. Moji klienti ma berú takého aký som, lebo vedia, že som:

a)    Absolutely Crazy

b)    ak im už nikto nevie pomôcť, tak vypustia KRAKENA – tzn. VG s naštudovanou kauzou, plným zásobníkom paragrafov a iného do BOJA s protistranou so všetkými rizikami, ktoré toto vypustenie prináša

OČIM zatiaľ furt iba tára a už ma to ani nebaví opakovať, bo ja musím aj robiť a ne len písať blogy.

Viac:

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/07/29/matovic-rozprava-a-konat-musia-ini/

Ak by so mnou po tomto bloku BOHáč č. 2 z Trnavy náhodou skončil, čo snáď nie, úfám, že sa nedostanem do ABSOLÚTNE ZÚFALého stavu: No job, no money, hypotéka na krku, leasing za luxus, lebo ja verím, že obyčajní ľudia mi pomôžu.

Na obyčajných ľuďoch totiž stoji svet, nie na boháčoch a my OĽ si musíme pomáhať nielen pri hľadaní pravdy.

Takže klídek a pohoda IM. Uvidíme, kto a ako hrá DIVADLO.

Ak náhodou teda požiada vyšetrovateľ o súhlas na trestné stíhanie Vašej osoby, teším sa aké divadielko zahráte.

A na úplný záver pán Matovič otázočka:

Je len výsada Vás; politikov hrať DIVADLO alebo aj my obyčajní ľudia máme toto právo?

Ďalej už končím, bo fakt nestíham.

Tí čo obedujú až teraz tak brum CHUŤ.

VG

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 07:16

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 489813x
Priemerná čítanosť článkov: 3332x

Autor blogu

Odkazy