Terapia Sulíkom

11. augusta 2010, vladimirgurtler, Nezaradené

Môj pobyt na Prednej Hore, kde som dorazil včera sa vyvíja v pokojnej atmosfére plnej lásky a porozumenia medzi ľuďmi.

Viac (čítajte pls iba tí, ktorých zaujíma moja cesta do čiernejhory, inak to nie je nutné):

http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/10/alkohol-je-svinstvo-ale-zavislaka-z-vas-spravi-az-internet/

Strava je dobrá, babôčky lietajú a je tu strašne dobrý vzduch.

Primár kliniky používa rôzne formy terapie.

Prvou terapiou, ktorou mňa aj mojich kolegov prekvapil bola:

TERAPIA SMIECHOM

Pusti si nižšie uvedenú stránku:

http://tv.sme.sk/v/16835/sulik-sa-nevedel-prestat-smiat-belousovovej-staznosti-na-matovica.html

a povedal:

  1. Všimnite si toho človeka.
  2. 0
  3. Smeje sa úprimne, férovo a od srdca.
  4. 0
  5. Vidno, že je absolútne spokojný so svojim terajším životom a totálne pripravený na svoj budúci život a svoju funkciu.
  6. 0
  7. Páli mu to ostošesť a ani Pali z Kapurkovej sa nedokázal tak fajn usmievať. Inak by asi Pali bol tam kde je tento pán.
  8. 0
  9. Je radosť vidieť ako sa človek dokáže tak zmysluplne vyjadriť na zmysluplné úkony viacerých ľudí v najvyššom zákonodarnom zbore Slovenskej republiky.
  10. 0

TERAZ sa VŠETCI SMEJTE riekol primár. SMIECH pomáha a lieči.

V rámci terapeutickej skupiny sa však začali na pokyn smiať iba 3 totálni BLÁZNI.

„Prečo sa nesmejete?“ Pýta sa primár.

Okrem smiechu 3 bláznov, je ticho.

Po chvíľke sa však Mikuláš, trpiaci závislosťou od moci odhodlal: „Ale pán primár, my všetci nie sme BLÁZNI aby sme sa na spôsoboch tohto BLAZNA tak bláznivo smiali.“

Primár mlčí a pacient Ivan M. sa pozerá na Mikuláša a hovorí: „Mikuláš, Mikuláš, veď ty si predsa navrhol toho BLÁZNA DO FUNKCIE, tak čo sa divíš“

A Mikuláš znechutene Ivanovi odpovedá: „Máš pravdu Ivanko, ale to som netušil, že ten BLÁZON sa začne tak skoro sám diskreditovať svojimi BLÁZNOVSTVAMI.

Veď on dobrovoľne a sám pracuje na ……….. a tak ani nebude treba ani našich ľudí v SiSaSaS aby išiel dole.

A nato sme sa všetci ani neviem prečo začali SMIAŤ.

Nakoniec to bolo také kúúúl. Primár je špička, vedel prečo tú ukážku pustiť a prečo nechať rozprávať aj pacientov medzi sebou.

Druhá časť terapie, ktorou ma pán primár prekvapil bolo, že povedal: „Doktor Gurtler, Vašu závislosť na internete nebudeme liečiť šokovou terapiou, ale postupnými krokmi a dneska môžte byť hoďku na NETE.“

A to je aj dôvod priatelia moji pravdiví, že som sa týmto blokom mohol s Vami podeliť o tom, že SMIECH je najlepší lekár a úplna švanda u nás na prednej hore je teraz to, že 3 blázni ktorí sa ako prví začali smiať na pokyn primára, v rámci demokracie v sanatóriu tvrdia, že sú ABSOLÚTNI BLÁZNI, pacienti a majú najlepšie predpoklady pre NAJVYŠŠIE funkcie.

Primár si to však nemyslí, a tak ich na dve hoďky dal zavrieť do klientky nech sa vysmejú a potom, keď sa skonsolidujú vraj môžu ísť medzi obyčajných ľudí. Som zvedavý teda, dokedy sa bude smiať.