Cigáni, cigánska otázka, Návrhy a riešenia

13. augusta 2010, vladimirgurtler, Nezaradené

V prvom rade, by som týmto chcel odmietnuť akékoľvek nálepky na moju osobu, že som rasista a extrémista. Lebo ním nie som. Trošku crazy, to áno, to nepopieram ale rasizmus a extrémizmus sa mi z hĺbky mojej duše bridia.

Ale k veci priatelia pravdy. Viem, že o vec a pravdu Vám ide, tak nebudem sa točiť okolo horúcej krupičnej kaše.

Môj pobyt na Hore bol dnešného dňa, v čierny PIATOK 13teho dočasne prerušený na základe rozhodnutia primára, vraj dnes je taký strange deň a na víkend je dobré ísť pozrieť rodinu.

V krčme v mojom susedstve sa tak uskutočnilo stretnutie silnej už päťky. Pozície v skupinke sa plynutím času kryštalizujú viac a viac. V súčasnosti je stav nasledovný:

  1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku
  2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky
  3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame s Matovičom úspešný advokát z Košíc – financmajster skupinky
  4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky
  5. Joseph z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky

Ako sme tak sedeli a filozofovali, zbadali sme, že Cigáni na Urbánkovej ulici v Košicoch začali niečo kopať. Ja ako hlava som k nim podišiel a na dopyt, že čo kopú mi jeden Róm odpovedal, že kopú ďžuru na telefonický rýchly kábel.

Vrátil som sa teda k našim a hovorím našim: „Cigoši kopú ryhu pre optický kábel“.

Cigáni kopali celý deň. Slnko na nich pražilo, ale za jeden deň čo my sme pili a kukali na nich jak kopú, vykopali asi 50 metrov do dĺžky a do hĺbky cca. 70 cm + naložili vykopaný starý asfalt do pristaveného nákladného auta.

K večeru teda, keď už začínala byť tma sme stále sedeli, pili a filozofovali. Šak sú prázdniny a aj tak sa väčšina populácie motá, lebo nič sa nedá vybaviť bo furt je niekto na dovolenke, ta pijeme pifká.

Takže pijúc sa začala vyvíjať zaujímavá debatka, kde ja som mlčal a len počúval:

„Očúvaj Tóno, ale tí cigoši vedia dobre kopať“, hovorí Pišta. Veru vedia. V niečom sú zruční. Kopanie kanálov, jám, hratie na balalajke, zbieranie dreva v lese a súloženie s vysokou mierou pravdepodobnosti počatia, tieto všetky činnosti im idú mimoriadne dobre.

Ideológ Joseph vstupuje do debaty. Mimoriadne ho zaujalo súloženie. Páni, veď oni tak úspešne súložia, že ako Albánci v Kosove porážajú Srbov svojimi k….mi, tak oni nás chcú možno aj tak poraziť na Slovensku.

Tomu treba zabrániť. SLOVENSKO je potrebné CHRÁNIŤ a nedať si ho.

Návrhy a riešenia z debatky:

  1. zabrániť súloženiu cigáňov v rámci fajty – obmedzí sa výskyt zdegenerovaných jedincov (na to je § hovorím ja VG, odpoveď z pléna, že sa neaplikuje dostatočne je veľavravná o dodržiavaní zákonov v tomto štáte)
  2. 0
  3. deti zobrať z desného prostredia do normálnych podmienok, aby sa naučili poriadne čítať, písať, získali remeselné zručnosti a nie že celý cigánsky  život bude len mylovanie a toluén
  4. 0
  5. zamestnať ich
  6. 0
  7. nech robia čokoľvek, len nech robia. Kopú jamy, kanále, zbierajú odpad, čistia ulice. Hoc aj ako v Kocúrkove: vykopať jamu, zasypať jamu atď.. Akákoľvek aj nezmyselná práca, ak intelektuáli a vláda v Blave nevedia pre nich nájsť zmysluplnú prácu je prospešnejšia pre spoločnosť ako ničnerobenie, lebo ak niekto celý deň robí, nemá čas na kradnutie, lúpenie, vraždenie a daromné súloženie.
  8. 0
  9. začať ich učiť, že hoc nie sú úplní géniovia, a ako hovorí aj Joseph, ich intelektuálny potenciál je mierne pod úrovňou priemeru populácie, žijú tu a ak sa spamätajú a začnú robiť a žiť obyčajný slušný život, môžme ich v podstate akceptovať, hlavne ak budú žiť ďaleko od nás, napríklad v susedstve pánov z  Bratislavy – bojovníkov proti rasizmu.

Páni moji zo skupinky hovorím im: “Návrhy a riešenia to boli zaujímavé, ale skoro všetky sú v rozpore s právom Európskej únie a ak by sme Rómov nútili do práce, sťahovaniu a iné, tak by nám euro úradníci  klepli po prstoch“

AHÁÁÁ……a zrazu Tóno zacítil čudný zápach. Tóno ma výnimočný čuch, lebo my sme nič necítili až dokiaľ nevybehol výčapník a kričí:

PLÝÝÝN.……..Zahaste cigarety, PLÝÝÝN kuva chlapi, bežte preč, uniká PLYN. Tí debilní kopáči pri kopaní asi poškodili plynové potrubie“

A práve dnes, v piatok 13teho sa udeje toto. What a bad luck.

Bez platenia utekáme preč a v duchu si predstavujem čo všetko by dokázal PLYN.

Plyn z Ruska, táto surovina výnimočných vlastností dokáže tak veľmi pomôcť obyčajným ľuďom. Hlavne v zime pri vykurovaní ich obydlí, keď udrie tuhý Mrázik a treba prikurovať nielen drevom. Vtedy človek dokáže oceniť úlohu PLYNU pri skvalitnení života svojho ako aj života celej komunity.