Sulík vyslyšal modlitby Cigáňov v Medzeve a vrátil sa na Horné Uhry

22. septembra 2010, vladimirgurtler, Nezaradené

Veľký guru internetovej komunikácie Mr. Sulík sa vrátil z Prahy na rodnú zem, či skôr do hradnej krčmičky krásavice na Dunaji. Modlitby Josepha G. z Medzeva a jeho cigáňov z krčmy teda neboli márne.

Tak či tak, tak skorý návrat bossa z Prahy som nečakal. V Prahe je iks krát viac možností na good fun, good fuck, good cocain ako v trápnej Blave.

Štátnické povinnosti a želanie Cigáňov však asi boli prednejšie a preto Kráľ Richard došiel a oznámil nám – poddanému slovenskému národu, že Svätopluk nebol kráľom starých Slovákov, a hoc jeho socha na čestnom nádvorí Bratislavského hradu zostane, Pišta – a simple slivkár vie, že Rišo si myslí, že aj tak ste všetci chuji.

Ale keď chcete tú trápnu sochu tam mať, tak Pišta po 7 slivkách si myslí, že Rišovi je to prdlajs, ak okrem nápisu prominentný komunistický sochár odstráni zo štítu kniežaťa aj dvojkríž pripomínajúci znak Hlinkovej gardy.

Slová Mr. Sulíka vždy boli a sú slovami štátnika.

Ako dávno hovoril: „Read my lips – odvodový bonus za každú cenu a Ministerstvo financií 4 me“ a preto náš diamant v Kasse teší, že na kráľa Richarda je vždy spoľahnutie a jeho slovo má silu diamantu.

Read my lips: Odvodový bonus inak nejdeme do vlády, ministerstvo financií pre moju geniálnu hlavičku. Ak nie, tak neva, stačia mi správy SiS, limuzína nad 40 000 eur, oslovovanie MILORD a mám Vás všetkých v pi..., chuji...4 roky good Fun 4 me a počúvam aj Fun radio

Read my lips: Odvodový bonus + ministerstvo financií pre moju geniálnu hlavičku, inak ideme na futbal s Figom. Ak nie, tak neva, stačia mi správy SiS, limuzína nad 40 000 eur, oslovovanie MILORD a mám Vás všetkých v pi..., chuji...4 roky good Fun 4 me a počúvam aj Funko

Kráľa teda vítame a tešíme sa, že na Slovensku sas nuda nebude a čaká nás opäť zábava.

Nuda teda skončila a my sme sa o5 na tróne môjho záchodu mýlili: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/09/22/politicke-spicky-opustili-horne-uhorsko-a-nastala-nuda/

Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska mi ale na odchode z vily na Severe povedal: „Dr. Gurtler, už je to sem tam trápne ako sa navážame do Hulíka. Veď tomu bratislavskému …ujovi robíme 100tisícovou čítanosťou našich pravdivých blokov na pravde len reklamu.“

Nuž hovorím Ištvánovi:“ Ištván, nehutoriš plano, ale kedz toten kuň taki šmišni kuň, že še nedá nekupic kus ovsa pre totich co kuňa na hrad vicahli.“

Good fun… Fun, Fantoci a On prichádza.

Názor vyjadruje slobodný názor a súkromné stanovisko vladimíra gurtlera, a slobodné a súkromné a nezávislé stanoviská a názory a pod. vyššie menovaného budú, resp. môžu byť niekedy viac a niekedy menej prezentované aj na www.vladimirgurtler.sk

Btw. priatelia moji pravdiví, ktorí chcete pravidelne odoberať myšlienky geniálneho diamantu z Košíc vzhľadom na značný dopyt a žiadosti nezmeškať ani jednu našu fuuuucking good idea, oznámte mi to na gurtler@gurtler.sk a registrujte sa ako poplatitelia

Odber je bezplatný, platíte len za odpad.