Košický diamant a smrť Ernesta Valka

9. novembra 2010, vladimirgurtler, Nezaradené

Nie veľmi sa nám chcelo vyjadrovať k smrti JUDr. Ernesta Valka. Ale viac ľudí sa ma pýtalo, či sa nejako vyjadríme k tejto vražde, tak som si povedal, že dobre, vyjadrime sa.

1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku: „Osobne som JUDr. E. Valka nepoznal, ale R.I.P..“

2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky: „Osobne som JUDr. E. Valka nepoznal, ale R.I.P..“

3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame s Matovičom úspešný advokát z Košíc – financ majster skupinky http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/05/matovic-tara-a-ja-nestiham-reagovat/: Ako kandidát na poslanca do mestského zastupiteľstva v Košiciach za volebný obvod č. 1: Sever, Kavečany, Džungľa poviem viac: Osobne som JUDr. E. Valka nepoznal, ale R.I.P..

Z médií, rečí kolegov advokátov, môjho dojmu a pod. to bol jeden z tých lepších, možno aj najlepších advokátov. Ja sám som Dr. Valka osobne nepoznal, takže neviem hodnotiť prečo, začo a kto ho mohol zavraždiť. Môžem sa len domnievať. Advokátov je na Slovensku cca. 5 000 kusov. Dr. Valko bol určite v prvej 50tke a a snáď aj v prvej 10tke advokátov na Slovensku, minimálne čo sa týka inkasa, tzn. príjmov. Je všeobecne známou vecou, že nič nie je zadarmo a veľké peniaze so sebou často krát prinášajú veľa problémov, starostí, nepriateľov atď.. Ak vylúčime vraždu zo súkromných a politických dôvodov, tak s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou jeho smrť súvisí nejakou formou s peniazmi. Je to nepríjemné, rozoberať smrť ďalej, ale čo už. Stalo sa. Pred štyrmi rokmi sa mnohí tešili, keď Dr. Valko bol neoprávnene zadržaný a obvinený, dnes ho aj tí oplakávajú. Nuž čo. Povolanie advokáta, ktorý je v prvej 50tke, a točí sa okolo veľkých peňazí, veľkých a niekedy aj čudných ľudí znamená, že človek sa môže dostať do rizikových situácii. Všetci to vieme a vedel to aj Dr. Valko. Proste riziko povolania. Ja sám som advokát, takže trošku viem čo, a o čom hovorím. Viac niekedy nabudúce.

Tak či tak, škoda každého múdreho a vzdelaného Slováka, ktorý odíde na druhý svet skôr, ako v deň, keď by odišiel prirodzenou cestou a JUDr. Ernest Valko múdrym a vzdelaným Slovákom nepochybne bol.“

4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky:„Osobne som JUDr. E. Valka nepoznal, ale R.I.P.

5. Joseph G. z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky: „Osobne som JUDr. E. Valka nepoznal, ale R.I.P.