Nebo nad Berlínom a hmla nad Košicami

27. novembra 2010, vladimirgurtler, Nezaradené

Ak ste videli film Nebo nad Berlínom, tak ste videli fasa film. Treba ho vidieť ale aspoň 2x. Ja som ho videl prvýkrát, keď som mal dvadsať a vtedy som ho nepochopil. O pätnásť rokov som si ho pozrel opäť, to som bol už bez mami, a vtedy mi došla pointa.

Odporúčam kuknúť si ho, zamyslieť sa nad ním a vtedy si človek povie, že aj dnešná hmla v Košiciach je asi preto taká, lebo to tak malo byť.

Niektoré veci sú v živote proste tak, ako sú. Nezmeníte ich, neovplyvníte to. Ak ste sa však pokúsili o niečo a robili ste to najlepšie ako ste vedeli, narúbali drevo, zakúrili v krbe a v dome máte teplo, vtedy by Vás nemalo mrzieť ani to, že mrzne a vonku je hmla.

Sú veci, ktoré proste neviete ovplyvniť. To drevo som však myslím narúbal celkom dobre a malý ohníček už horí…