Strach a hnus v Las Vegas a Strach a hnus v K.D.H.

14. januára 2011, vladimirgurtler, Nezaradené

Už dlhšie obdobie sa niektorí, ale zas nie všetci členovia  košického diamantu boja. Prečo, začo a načo priatelia moji pravdiví Vám povedať celkom presne neviem.

Strach a hnus sa znásobili u Pištu a Tóna po tom, čo na sedení v krčme u Janka zhliadli film Strach a hnus v Las Vegas

Viac: http://www.filmklub.sk/m/movie.php?id=1498

To však nie je fšetko. U dvoch nemenovaných členov sa zjavil aj Strach a hnuz s K.D.H.

Viac: http://spravy.pravda.sk/za-predajom-vodarni-je-poslanec-kdh-a-penta-fjz-/sk_ekonomika.asp?c=A110114_073055_sk_ekonomika_p01

PREČO strach a hnus z K….v…. D….v…. H…..v ???

1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku: „Po zhliadnutí filmu Strach a hnus v Las Vegas sa bojím. Bojím sa o život môj a aj o život wodcu. Svojím pravdivím blokovaním pravdy sa wodca vystavuje rôznym rizikám. Viac inokedy.“

2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky: „Po prečítaní článku Strach a hnus z K.D.H. na pravde pravdivej mám strach, Čoho všetkého sú tí Koho, debili a hovniváli schopní ? Veď im už nie je svätá ani voda. Keby mohli, asi by predali aj oheň a vítr.“


Všechno začína, trému nemáme, vodu v Blave sme predali, jdeme dál, sme vo vláde, a teď do toho šlápnem. Na krku nesieme kríž za osud štátu Slovensko a keď príde nato, predáme aj vítr. a ohňa v pekle sa my vúbec nebojíme.

3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame so strýčkom Matkovičkom úspešný advokát z Košíc – financ majster skupinky: „Mám Vás fšetkých rád.“

4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky: „Bojím sa. Čistky na Magistráte v Kasse sa chystajú. Čo bude s nami poctivými kádehákmi ? Mám sa hanbiť, mať strach a hnusiť sa sám pred sebou, že som v skupinke, kde nie je už nič sväté ?“

5. Joseph G. z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky: „My, členovia KassaDiamond nemôžeme žiť bez slovenského vzduchu, ktorí dýchame; bez slovenskej vody, ktorú pijeme; bez potravy, ktorú nám poskytuje úrodná slovenská pôda. FaJovia však môžu žiť bez vody, lebo im stačí na život len omšové vínko a judášske groše.“ Aj teraz, včera a zajtra sa stále len utvrdzujem v tom, že projekt wodcu na obec Bezfajov má zmysel. Verím, že sa dožijem realizácie myšlienky Vovíka – viac: www.slonoviny.sk

6. Agent Süss – šéf boja proti vnútornému nepriateľovi a alkajdé: „Bol som v Las Vegas. Žil som aj v Blave a teraz som v Kasse. Poviem Vám, že na niektorých miestach som mal strach a videl hnus. Viac podám v správe č. 1 Agenta Süssa o KassaDiamond spišiakovi Mitríkovi, Tamirovi Pardoovi a priateľom pravdy pravdivým, ktorú zverejním dňa 16.1.2011 na pravde pravdivej v neskorých večerných hodinách. Sledujte pravdu.“