Založ si blog

Vymazané blogy

Vymazané blogy

Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím.

Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú.

Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval v období rokov 2010-2011 fantastické myšlienky a nápady KassaDiamondu, že prečo niektoré blogy moje sa stratili – boli vymazané: vymazane-blogy-na-pravde

Nuž priatelia, po nahliadnutí, zistil som, že priatelia, ktorí ma upozornili na vymazanie niektorých  blogov mojich, pravdu mali. Áno priatelia, niektoré moje blogy po viac ako roku z mediálneho nosiča pravdy, neviditeľná ruka trhu, SIS, ne/pravdy vymazala. Neviem prečo, keď rok nikomu nevadili moje bloky, to títo FaJovia urobili. Ani nekandidujem do NR SR, ani nič. A predsa. Vymazali ich…

Žeby to bolo tým ???, že po mojom zrušení bol stav štatistiky na pravde takýto:

Štatistiky blogu
Počet článkov: 150
Celková čítanosť: 119202x
Priemerná čítanosť článkov: 795x

A po skoro roku od posledného blogu takýto:

Štatistiky blogu
Počet článkov: 146
Celková čítanosť: 155801x
Priemerná čítanosť článkov: 1067x

Z vyššie uvedeného je zrejme, že vymazali FaJovia 3 moje bloky. Napriek tomu, že som nič na pravde nepísal, moje blogy mali čítanosť počas roka navyše 35 000 (slovom: tridsaťpäť tisíc) a nie sú v tom zahrnutú tri vymazané bloky, ktoré si môžete prečítať tu – vymazane-blogy-na-pravde

Snažil som sa zistiť, prečo sa veci udiali ako sa udiali. Snažil som sa pomôcť pravde. Vraj kvôli týmto trom blogom ma pravda vylúčila z hedlajnu. A hoc ich potom vymazali FaJovia, po viac ako roku nečinnosti, a tým mal údajne zaniknúť dôvod mojej karantény, nestalo sa tak.

Nuž pravda je naozaj niekedy bolestivá priatelia pravdy pravdivý a preto ďalej s mojimi geniálnymi myšlienkami, resp. geniálnymi myšlienkami sa budete musieť stretávať ad hoc napr. v Česku, resp. na iných weboch napr.:

Všetki naše článki …www.obicajniludia.sk

Nie všetky naše články
ale dosť veľa našich článkov, názorov a tak je možné si prečítať aj na týchto medialálnych nosičoch:
1.
odborné publikácie
2.
hospodárske
3.
IDNES – český azyl pre Gurtlera
4.
najlepšie receSIStické novinky
5.
blok u FaJOv
6.
blok u FaJov 2
7.
vážne veci

Ďakujem za priazeň a podporu a tieto vymazané blogy z pravdy zverejňujem ďalej, lebo za svojimi názormi stojím, tak ako mi našťastie stále stojí a tým, ktorým nestojí, tak si to kompenzujú rôzne, napr. aj tým, že vymazávajú moje bloky – )
Len pravda Vás oslobodí.
S úctou,
JUDr. Vladimír Gürtler
wodca KassaDiamondu

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

Ak starostovi prasknú nervy tak…

29.01.2011

Áno priatelia našej pravdy pravdiví, poniektorí viete a poniektorí neviete, ale wodca košického diamantu je malinký maličký poslanec jednej z 22 mestských častí mesta Košice. A posledne sa 27. januára 2011 (ne)konalo II. zasadnutie Miestneho zastupiteľstva MČ Košice – Sever s týmto programom: 1. Otvorenie zasadnutia, určenie overovateľov zápisnice a [...]

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 491982x
Priemerná čítanosť článkov: 3347x

Autor blogu

Odkazy