Založ si blog

Košický diamant a diamantová baňa v JAR

Bloky košického diamantu oslovujúce na pravde pravdy priateľov pravdivých sa stretávajú s rôznymi reakciami na naše geniálne myšlienky. Počnúc odporom a zhnusením našich neprajníkov, až po neskutočný obdiv a úctu našich prajníkov. Vodca skupinky – JUDr. Vladimír Gürtler sa ad hoc dokonca stretáva až s fanatickým obdivom vyúsťujúcim do stavu, že v svojej poštovej schránke v Kasse nachádza použité tangá nohavičky neznámych obdivovateliek.

Tak, či onak dostali sme aj anonymný podnet od emajlového anonyma, aby sme sa pozreli na tú DIAMANTOVÚ BAŇU v Juhoafrickej republike, o ktorej čas od času píšu, keď nájdu vo svete veľký diamant.


1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku: „Diamanty sa mi vždy páčili. Čistý diamant ma niekedy pre niektorých ľudí takú vysokú cenu, ako má pre alkoholika vysokú cenu čistá vodka, keď má absťák. Poviem Vám kamaráti, že nie raz som zažil absťák a vtedy som do záložne a nebankovky SAS odniesol ženin diamantový snubný prsteň, aby som mal na ruskú čistú vodku. Potom, keď ma odrbala SAS a vrátili mi ženin prsteň uvedomil som si, že pokus so SAS bola kurevsky drahá skúsenosť, ale čo už.“

2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky: „Diamanty sa na Dolnej zemi nikdy nenachádzali a aj preto Húni obsadili Banskú Štiavnicu a okolie v domnení, že nájdu diamanty. Diamanty síce nenašli, ale našli zlato, striebro a iné drahé kovy. Vyťažili veľa bohatstva zo slovenskej zeme, až dokiaľ neprišiel tatíček Masaryk a nepripojil Slovensko a Podkarpatskú Rus k českým zemiam.“

3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame s Matovičom úspešný advokát z Košíc – financ majster skupinky http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/05/matovic-tara-a-ja-nestiham-reagovat/: Ako kandidát na poslanca do mestského zastupiteľstva v Košiciach za volebný obvod č. 1: Sever, Kavečany, Džungľa Vám poviem priatelia pravdy pravdiví po zhliadnutí stránky http://www.diamantovabana.sk/ môj súkromný názor: Pán Jozef Petrov bojuje, brojí a podobne za tú DIAMANTOVÚ BAŇU v JAR už skoro 20 rokov. Tak dlho sa babrať s nejakou vecou dokáže len človek, ktorý je absolútne presvedčený a svojej pravde alebo je totálnym bláznom.“ Ponechávam na mojich voličoch, aby si vybrali, či aj ja bojujem za pravdu, alebo som totálny blázon, ako mi raz povedal jeden člen nie nebankovky a záložne SAS, dnes sediaci v jednej najvyššej funkcii v štáte Slovensko, tvrdiac mi, že voličov treba marketingovo oklamať, lebo PRAVDA, tak či tak nie je podstatná, ale LOVE, ktoré nebankovka SAS minula boli reálnymi LOVE a s mojou pravdou mám ísť do riti a nie do politiky.“

4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky:„Diamant k diamantu je nenazbieram, ale rád by som sa s mojou žienkou dožil diamantovej svadby. Vtedy viem, že má zavolá pani starostka na oslavu našu, koláčiky donesú nám, vínečko. Dostanem sa aj na stránky Nového času aký krásny život som prežil a budem jediný raz mediálna STÁR. Mojich 15 minút slávy. Tiež štátny vysoký diamantový dôchodok budem mať ako štátny zamestnanec, hoc ani policajtom, ani sudcom, ani prokurátorom som nebol. Už len 17 rokov mi chýba a na tento diamant ja čakám, nie na nejaký kamienok, ktorý len nešťastie a útrapy pánovi Petrovovi priniesol a prináša.“

5. Joseph G. z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky:Nezmyslom je tvrdenie, že Ficov SMER-SD má niečo spoločné so sociálnou politikou. Tak ako bolo nezmyslom propagandistické tvrdenie o  diktatúre proletariátu a  beztriednej  spoločnosti, v ktorej  mali byť všetci rovní,  rovnakým nezmyslom je tvrdenie o demokratickom  kapitalizme: V skutočnosti sa jedná o bankársko-korporatívny–manipulatívny fašizmus, v ktorom sú zisky  kapitalisticky súkromné (pre vyvolených finančných oligarchov) a straty komunisticky kolektívne (pre daňových poplatníkov, ktorým sú určené len tzv.“ reformy“ a zvýšenie veku odchodu do dôchodku, čoho sa reformátori á la Mikloš či Sulik už nevedia dočkať) zdroj. http://www.diamantovabana.sk/scan/figel/01.html

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 492675x
Priemerná čítanosť článkov: 3352x

Autor blogu

Odkazy