Založ si blog

Košický diamant zapíja žiaľ nad obsadením Bieleho domu v Rašiciach FaJmi

V dnešný pamätný deň sa v Kasse udialo viac ako si priatelia para normálnych javov na pravde pravdivej a v židovskom korzári myslia.

Košický Biely Dom totiž obsadili nie UFÓNI, ale FaJovia. Je nepravdou, že nie všetci zvolení zástupcovia cigánov, hidákov, smerákov, nezávislých a tzv. pravice sú FaJovia

Ale ruku na srdce priatelia pravdy, bolo ich tam dneska v zasadačke Bieleho Domu požehnane.

Takže sme si o5, ako nie ráz sadli v hostinci u Janka a začali hodnotiť dnešný deň už v Rašiciach.

1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku: „Najviac ma zaujal úspech toho čo nekecá a maká. Je taký ako ja – Nekecám a makám a semtam aj pijem. Ale na rozdiel od         nekradnem ani to.  Prišlo tak na moje slová z 5. septembra 2010 a Lazár vstal z mŕtvych. Citujem, čo som onehdá udialo: Pišta totiž  vošiel a hneď kričí: „Vovík, videl si toho Judáša na Tatroch, jak zmenili smer? Veď to je strašné ako menia smer liečby pacientov, nás, Teba, Tóna. Nasadením novej medicíny myslia si, že uspejú, ale len lazár a pán Boh vie, či toto je tá správna cesta, ten správny smer. Z tašky vytiahol hrubú knihu a začal mi čítať:

Lazár poď von! – Pohrebná reč – (Jn 11,1-45).

„Viera a modlitba vďaky robí veľký zázrak, vďaka nesmie chýbať ani nám. Vďaka za všetko dobré, čo Boh skrze nášho zosnulého vykonal. Ježiš sa modlí: „Otče, ďakujem ti, že si ma vypočul. A ja som vedel, že ma vždy počuješ, ale povedal som to pre zástup, čo tu stojí, aby uveril, že si ma Ty poslal.”
A keď to povedal, zvolal mocným hlasom: „Lazár, poď von!” Človek nikdy nie je natoľko mŕtvy, žeby nepočul na svoje meno, keď ho volá Boh. A mŕtvy vyšiel. Nohy a ruky mal ovinuté plachtami a tvár obviazanú šatkou. Ježiš im povedal: “Porozväzujte ho a nechajte ho odísť!”

Viac: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/09/05/matovic-hovori-ako-my-alebo-ako-judasi-menia-smer/

Pime priatelia, pime. Čo iná nám aj v Kasse ostáva ako piť a čakať na príchod spasiteľa v roku 2014 ?

2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky: „Je mi smutno z mojich priateľov z Mostu, Pešti, Luníka 9 a Hidu. A  aj z toho,  že prišlo na slová Pištu – najväčšieho alkoholika košického diamantu, ale čo už.“

3. JUDr. Vladimír Gürtler – po reklame s Matovičom úspešný advokát z Košíc – financ majster skupinky http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/05/matovic-tara-a-ja-nestiham-reagovat/:.“Pri návšteve Luníka 9 sa ma dementná cigánka spýtala, že koho má voliť. Neodporúčal som jej nikoho, ale keď videla nižšie uvedené fotky jej mozog jej vyslal signál voliť krajšieho Šráca. Popravde, ani som sa nedivil. Bola fuckt dementná už na first look.“

sss

pekný šrác riekla cigáňka a keď zbadala zmienku o eure, hneď vedela, kto je ten pravý

tohto kandidáta trojskej strany, kotrý chcel zbúrať cigánkin domov cigánka hneď odmietla

tohto kandidáta trójskej strany, ktorý chcel zbúrať cigánkin domov, cigánka ihneď odmietla

tento chlapík

tento podľa slov cigáňky vizuálne o ničom chlapík, chlapík, ktorý ešte aj trepal niečo o tuneloch nebol jej tipom. Povedala, že keby cigáni mohli kopať tunely, mali by prácu a volila by ho napriek holej lebke, hoc je podľa nej mimoriadne nesexi

Zhrozil som sa, keď som počul čo cigánka riekla na tento bilboard: "pojebše ti jaki ši nezavisli co pevnu ruku na lunik xes a sam so sebou a svojimi nezavislimi poradki neznaš zrobic"

Zhrozil som sa, keď som počul čo cigánka riekla na tento bilboard: "pojebše ti jaki ši nezavisli co pevnu ruku na lunik xes a sam so sebou a svojimi nezavislimi poradki neznaš zrobic"

ani tento mimoriadne inteligentný a kreatívny leták mediálnych mágov tzv. pravice nezabránil vzniku Rašíc

5. Joseph G. z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky: „Tak nám Pán BoH pomáhaj. Amen" riekol Joseph G. a skonštatoval, že ani tento mimoriadne inteligentný a kreatívny leták mediálnych mágov tzv. pravice nezabránil vzniku Rašíc"

4. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky:„Mnohí z demokraticky zvolených FaJov si pri dnešnom sľube spomenuli na časy, keď skladali sľuby ako pionieri, iskričky a preto som rád, kam Rašice s pomocou pravice, ľavice a tzv. nezávislých smerujú.“


Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

europarlament, európsky parlament, eú, vlajky

Mimovládne organizácie píšu do Bruselu, chcú nezávislú a slobodnú RTVS

24.04.2024 13:02

Otvorený list, pod ktorý sa podpísalo viac ako 68-tisíc občanov Slovenska, smeruje poslancom europarlamentu i eurokomisii.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 491855x
Priemerná čítanosť článkov: 3346x

Autor blogu

Odkazy