Založ si blog

Je referendum Kráľa Richarda účelový podvod na 400 000 občanoch alebo Pravda zvíťazí? (časť I.)

Keď niekedy dávno prišiel do Košíc Kráľ Richard na Volve C70 a doniesol mi krabicu s petičnými hárkami na REFERENDUM 2008, čiapky a perá, tak som celú krabicu dal do komory môjho domu a čakal, čo sa bude diať.

Následne sme spolu išli v kráľovom kabriolete ďalej do Michaloviec odniesť obdobnú krabicu ďalšiemu nosičovi vody, tzv. pešiakovi. Slúži ku cti Kráľa, že Kráľ prišiel osobne. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo napriek tomu, že fešák nikdy nebol, mi bol sympatický. Hoci to, ako hodil krabicu tomu nosičovi vody, ma trochu zarazilo. Hovorím mu: „Rišo, však pozvime chlapca aspoň na pivo, celý deň na Teba čakal.“ Kráľova odpoveď, že on sa s lúzou baviť nebude a všetko budeme robiť cez internet, ma zarazila viac, ale naivne som túto poznámku Kráľa prikladal jeho celkovej vyčerpanosti, keďže krabice roznášal osobne po celom Slovensku niekoľko dní, čo ma celkom tiež pozitívne na ňom zaujalo.

Cestou do centra Zemplína som sa Richarda pýtal, keďže som právnik, že kto vymyslel tie referendové otázky? Nejako mi nesedeli. Ľudsky mi pripadali také čudné a právne som z nich mal veľmi zvláštny pocit.

Povedal mi, že sa nemám starať, a že to vymyslel ON spolu s nejakými ľuďmi v Blave. Vraj je to dobrá IMIĎŽOVKA a tým debatu v tejto veci uzavrel.

Som však BURAN a každému hovorím pravdu. Celú cestu som do Kráľa hučal a hovoril mu:

1.     Rišo, otázky nie sú dobré.

2.     Ak chceš dosiahnuť skutočnú demokraciu pre ľudí, treba dať len jednu otázku a to takú, ktorou sa zmení referendom čl. 98 Ústavy SR v terajšom znení:

Výsledky referenda sú platné, ak sa na ňom zúčastnila nadpolovičná väčšina oprávnených voličov a ak bolo rozhodnutie prijaté nadpolovičnou väčšinou účastníkov referenda.

tak, že už nebude v ústave povinné minimálne kvórum na platnosť referenda.

Prečo sú voľby a zástupcovia občanov do NR SR zvolení bez ohľadu na počet ľudí, ktorí sa zúčastnia volieb a REFERENDUM – najvyššia forma demokracie je blokovaná minimálnou účasťou?

3.     Šoféroval, takže na mňa veľmi nepozeral. V podstate ma ani nepočúval, lebo na všetko, čo som povedal, reagoval, že VŠETKO VIE, VŠADE BOL a OTÁZKY NA REFERENDUM aj to referendum je DOBRÝ IMIDŽ a štart našej strany. Nesúhlasil som ani s názvom SaS, lebo v Košiciach bola nebankovka SaS, ktorá skončila v konkurze. Čas však ukázal, že pravdu s názvom mal Kráľ Richard a nie ja, šašo Vovík. A Igor mi aj dnes vyčíta, že čom som nebol ticho. Mohol som byť takisto v NR SR. A nielen ako pozvaný bloger.

4.     Moja snaha ho na čokoľvek presvedčiť narážala na stenu jeho geniality a neochoty akceptovať názor iný, ako bežal v jeho geniálnej hlave. Skoro každý, kto pri ňom bol a prikyvoval mu, bol OK. Kto mal výhrady alebo iný názor časom začal zisťovať, že bojovníci s mečom nežijú len v Trenčianskych Tepliciach, ale aj v Blave. Meč majú síce malý, ale dostatočný na to, aby zoťal hlavy každému s vlastným názorom.

5. V podstate teda môžem hodnotiť Kráľa ako liberálneho panovníka s mečom, ktorý nemá v rámci demokracie a slobody názorov problém rázne použiť meč na vyriešenie diskusie a zoťať hlavu, každému s iným názorom.

Toľko teda k otázkam na REFERENDUM a ako a prečo vznikli takéto otázky – základom pre ich vznik boli IMIDŽ a JEŠITNOSŤ.

Záver: Otázky nie sú veľmi šťastne formulované, ale splnili svoj účel a Kráľ sa dostal na trón hradu v Bratislave. Ja si tento blog píšem tiež na tróne, ale trónujem si na záchode domčeka v Kasse.

Poučenie: Ak sa chcete dostať ľahko hore, tak potencionálnym panovníkom prikyvujte a nikdy nehovorte niečo iné, ako čo si myslia alebo nehovorte, že to čo robia nie je úplne super, špica a geniálne.

Aj pri niektorých Kráľoch je hovoriť striebro a mlčať zlato. Iba pri Cisárovi Franzovi sa môžete baviť otvorene o Zlatej futbalovej lopte. Preto bol cisár Franz aj majstrom sveta v krátkych nohaviciach a nie nejakým provinčným panovníkom v Bratislave s krátkymi košeľovými rukávmi.

Cisár totiž počúval aj svojich šašov, ktorí mu v záujme dobrej veci hovorili pravdu.

Celkový môj záver, bez ohľadu na všetko okolo, osobné i neosobné a aj tie nešťastné otázky, je však takýto: „ZÚČASTNITE SA OBČANIA REFERENDA“.

REFERENDUM, tak ako voľby, je NAJVYŠŠOU FORMOU DEMOKRACIE.

Ide o princíp. Sloboda voľby, sloboda rozhodovania. Za socializmu sa nedalo, prečo teraz naše práva nechávame ľadom?

AK BUDEME MLČAŤ, POLITICI SI BUDÚ ROBIŤ ČO CHCÚ a DEMOKRACIA sa ZVRHNE do TOTÁLNEJ PARTOKRACIE.

Názor vyjadruje slobodný názor a súkromné stanovisko Vladimíra Gurtlera. Slobodné, súkromné a nezávislé stanoviská a názory a pod. vyššie menovaného budú, resp. môžu byť, niekedy viac a niekedy menej prezentované aj na www.vladimirgurtler.sk

Ďalej, a aj viac niekedy i v nasledujúcej časti II.

Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 492163x
Priemerná čítanosť článkov: 3348x

Autor blogu

Odkazy