Založ si blog

Cenzúra, sloboda, zodpovednosť a za šicko treba placic

V poslednom období som bol kontaktovaný viacerými ľuďmi, že na pravde je cenzúra a podobne a čo ja na to. Takže moje stanovisko je aj teraz rovnaké a nemenné ako bolo pred 5 rokmi, a s veľkou pravdepodobnosťou bude rovnaké aj o 5 rokov.

Zaujal ma hlavne tento názor:

..administrátorovi dávam do pozornosti článok 26 od 1 a 2 Ústavy Slovenskej republiky…(politické práva)…

čl 1 :…“Sloboda prejavu a právo na informácie sú zaručené“.

čl. :…“Každý má právo vyjadrovať svoje názory slovom,písmom,tlačou,obrazom alebo iným spôsobom,ako aj slobodne vyhľadávať,prijímať a rozširovať idey a informácie bez ohľadu na hranice štátu.

…no a ešte pridám čl 3…“Cenzúra sa zakazuje“…

…takže si nalejme čistého vína , admin…“Zostáva 9 dní…je v príkrom rozpore so znením základných politických práv občana zakotvených a garantovaných Ústavou Slovenskej republiky…

…vzhľadom na zásah do mojich,ústavou chránených politických práv,podávam podnet na Ústavný súd SR v tejto veci…

Reagovať | Nahlásiť

kaplan
331857 06.09.2010
07:38

K TOMUTO vyššie uvedenému a ostatným dopytom na cenzúru uvádzam nasledovné:

  1. Na sme je cenzúra a keďže som sa dostal na blacklist, prešiel som aj do pravdy, kde je cenzúra čiastočná. Viac: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/02/preco-si-vazim-pravdu-hovorim-pravdu-a-smetiarov-uznavam/
  2. Na sme aj pravde si však môžu cenzúrovať podľa mňa koho chcú a ako chcú. Sú to súkromné média a nevidím dôvod, prečo by niekoho nemohli stopnúť, ak píše blbosti. Blbosti podľa nich samozrejme. Podľa pisateľa blogu je to väčšinou niečo fasa a geniálne. Je to právo súkromných médií a nič s tým nenarobím ani ja, ani Ty kaplan.
  3. Keci kaplana, nech si kaplan strčí do riti. Kto to vlastne je? Nejaký anonymný sráč, ktorý sa ani nevie predstaviť? Viac: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2010/08/26/anonymni-sraci-poskodzuju-pravdu-a-slobodu-slova/

  4. Sloboda slova je totiž aj o zodpovednosti. Pre mňa ako právnika, je absolútne neprijateľné, aby nejakí anonymovia kydali bez akejkoľvek zodpovednosti na konkrétne osoby, využívajúc súkromné médium. A súkromnými médiami sú aj pravda aj sme. Slobodný je len internet. Ak xeš na niekoho pindať a kydať, tak si za to zaplať.

Ja som si to povedal a s členmi mojej skupinky:

Pištom – a simple slivkárom – nosičom vodky pre skupinku, Ištvánom – pôvodom Maďarom, túžiacom po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankárom skupinky, Tónom – štátny zamestnancom – donášačom skupinky, Josephom G z Medzeva – ponižším, mierne krívajúcim 30tnikom – ideológom skupinky som zriadil vlastnú stránku www.vladimirgurtler.sk, aby som prezentoval na slobodnom verejnom Internete absolútne necenzúrované bloky Vladimíra Gürtlera, tzn. napr. ako mi huba narástla, resp. aj názory a stanoviská mojej skupinky.

Za tento môj blog si platím, zaplatil som za jeho vytvorenie, za jeho design a môžem si na ňom písať čo xem.

Thanks God za Net.

Ty kaplan, ak xeš si písať tiež čo xeš bez cenzúry, tak môžeš postupovať tak isto. Toto je sloboda, toto je demokracia. To je Tvoje právo a aj zodpovednosť.

Tvojim právom samozrejme je, podať aj akúkoľvek cocotinu na Ústavný súd.

Tvoje prípadné podanie je aj jeden z dôvodov, prečo súdy konajú tak pomaly. Lebo akýkoľvek pako ich zaťažuje úplnými nezmyslami, ktoré mu bežia v hlave.

Na súkromnom blogu si rob čo xeš. Aj na súkromnej pravde si rob čo xeš, ale podľa mňa

  1. je absolútne scestné na tejto pravde, že sú povolení anonymní blogeri
  2. nie všetci, ale mnohí z nich bez akejkoľvek zodpovednosti ohovárajú konkrétne osoby a to je právne neprijateľné
  3. kľudne aj mne – Vladimírovi Gürtlerovi môžeš povedať Ty, či niekto iný, že som v tom či onom cocot. Nemám s tým problém, ale

a)    musíš sa predstaviť

b)    argumentovať

c)     a ja sa potom rozhodnem, či Tvoje argumenty uznávam a máš pravdu a poviem si, že máš pravdu v tom či onom a ja som cocot

d)    alebo to neuznám, a ak to povie niekto verejne, tak na toho hajzla podám žalobu na ochranu osobnosti

Anonymní sráči, ktorí dehonestujú a verejne urážajú v súkromných periodikách konkrétne osoby, by však podľa mňa nemali byť prezentovaní v týchto médiách. Robia len zlú krv. Nehľadiac na to, že aj súkromné média totiž môžu byť na súde žalované, ak nejaký anonymný bojko ich využije ako nosiča informácií či, skôr dezinformácií.

Kapišto Kaplan.? Pochopil si?….or Ti to treba vysvetliť jednoduchšie s tou žalovateľnosťou súkromných médií, kvôli anonymným blogerom?

Takže na záver: Demokracia je aj o zodpovednosti. Anonymovia zneužívajú slobodu a nechcú niesť zodpovednosť. Také niečo je nefér od anonymov a preto je fér, ak súkromné médium odmietne prezentovať ich názory, ak to uzná z akéhokoľvek dôvodu pre seba za neprijateľné.

Ani ja uznávajúci ABSOLÚTNU SLOBODU ČLOVEKA, na mojom ABSOLÚTNE SLOBODNOM mojom bloku: www.vladimirgurtler.sk, resp. ďalšom ABSOLÚTNE SLOBODNOM blogu, ktorý je vo vývoji neuznám anonymov (iba vo výnimočných prípadoch, budú môcť vystupovať ako anonymovia, avšak adminovi budú musieť vždy odhaliť svoju identitu).

Takže tak, a na pravde by sa tiež mohli nad sebou zamyslieť, lebo sa to tu na tomto anonymnom blogu zvrháva do väčších a väčších …..

Jedinú slobodu môžete mať na vlastnom blogu. Ako ja na svojom bloku: www.vladimirgurtler.sk

Za slobodné blogovanie však treba aj platiť kaplan, inak musíte šické akceptovať, že Vaša pravda pôjde do riti, ak sa pravda, či sme rozhodnú.

Názor vyjadruje slobodný názor a súkromné stanovisko vladimíra gurtlera, a slobodné a súkromné a nezávislé stanoviská a názory a pod. vyššie menovaného budú, resp. môžu byť niekedy viac a niekedy menej prezentované aj na www.vladimirgurtler.sk


Vymazané blogy

25.01.2012

Vymazané blogy Áno bratia a sestry v Kristu na Slovensku. Ozývam sa ku Vám po dlhej predlhej dobe na mediálnom nosiči pravdy nepravdivej farizejskej nie preto, že chcem, ale preto, že musím. Lebo pravdu vždy treba hovoriť aj keď Farizeji a Judáši (Fajovia) Vám napriek a naprieky robiť budú. Po upozornení od fanúšikov mojich som sa pozrel na môj blog pravdy, kde som publikoval [...]

Košický diamant žije a prežije

26.02.2011

aj nepriazeň pravdy, nepriateľov pravdy a iných Farizejov a Judášov. Ocitli sme sa na blackliste pravdy ako ste si už (ne) priatelia KassaDiamondu určite všimli. Je tomu už temer mesiac. Aby sme Vám priatelia pravdy pravdiví a aj iní teda objasnili, že čo, prečo, načo, začo a aj na základe Vašich dopytov, že prečo to tak skončilo, tak uverejňujeme tento blok atak a ako [...]

Pet fľaškou KassaDiamondu nie na porsche ale s Phil Collinsom

30.01.2011

Áno priatelia, košický diamant aj v časoch zimy a nepriazni počasia robí na Slovensku neobvyklé veci. btw. vo Švajčiarsku je to bežné. Dneska uplynulo 60 rokov od úmrtia Ferdinanda Porsche a zároveň tiež 60 rokov od narodenia Phila Collinsa. Tieto dve udalosti presvedčili wodcu, aby sme ho presvedčili a povozili sa všetci priatelia pravdy na wodcovom kabriolete, zababušení, [...]

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

vladimirgurtler

o práve a spravodlivosti, ekonomickej kríze, budúcnosti ľudstva, a o iných obyčajných neobyčajných veciach, či ľuďoch. V predvečer 7.septembra 2010 bola podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE založená platforma nezávislých občanov 7statočných a stal som sa jej hovorcom. Ako nezávislý kandidát za 7statočných som bol Košičanmi v komunálnych voľbách dňa 27. novembra 2010 zvolený za poslanca miestneho zastupiteľstva mestskej časti Košice - Sever. 7statocnych.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 147
Celková čítanosť: 492052x
Priemerná čítanosť článkov: 3347x

Autor blogu

Odkazy